Irritation i tunge
Fra : Ulla Petersen

Dato : 19-02-04 20:51

Hej i gruppen.

Min tunge har i de sidste 3 uger været lidt underlig, da tungespidsen og
siderne af tungen føles som om, jeg har haft menthol eller pebermynte i
munden og at tungen er brændt af fx noget varmt (te, kaffe o.lign.).
Jeg har i over 3 mdr. lidt af kløe, svien og brænden i huden i bl.a.
ansigtet, måske en form for allergi.

Er der nogen, der har en anelse om, hvorfor jeg har de beskrevne symptomer i
munden, og evt. behandling?

Hilsner fra Ulla

Fra : Edvard Holm

Dato : 20-02-04 01:28

"Ulla Petersen" <ulla.petersen@fjerndette.mail.tele.dk> wrote in message news:<403512ae$0$167$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> ansigtet, måske en form for allergi.
>
> Er der nogen, der har en anelse om, hvorfor jeg har de beskrevne symptomer i

Hej Ulla.

Jeg ved ikke helt hvad du kan fejle, vil heller ikke gætte på det men
med de sympomer som du har kan du jo prøve at se lidt på
www.emuolie.dk der vil du sikkert kunne finde et svar på en behandling
af dit problem eller send mig en mail. hvis du bor i Københavns
området så kom til Herlev Medborger hus i denne weekend 21 og 22
Februar der er jeg at træffe imellem kl 10,00 til 17,00
Hilsen
Edvard Holm

Fra : Jørgen Linde Sørense~

Dato : 25-02-04 08:55

globalemu@post.cybercity.dk (Edvard Holm) skrev:

> [...]
[klip]

> [...]
>området så kom til Herlev Medborger hus i denne weekend 21 og 22
>Februar der er jeg at træffe imellem kl 10,00 til 17,00

Man kan vel ikke behandle problemet før man ved hvad problemet er -
Ulla kender jo ikke årsagen men "kun" symptomet. Hvis det var mig
ville jeg da helt klart kontakte en læge når generne har varet flere
uger fremfor at prøve mere eller mindre "gode husråd" i blinde.

Når så man har konstateret at det ikke er noget alvorligt som man kan
dø af kan man dernæst afgøre om man vil eksperimentere med produkter
fra apoteket eller naturmedicin.

Du skulle vel ikke sådan helt tilfældigvis være samme Edvard som står
nævnt som kontaktperson for dette fantastiske produkt som antydes også
at kunne bruges mod åreknuder mv.?
..
Jørgen Linde Sørensen
(den anførte mail-adresse er gyldig - - -
- - - i hvert fald da dette indlæg blev postet