Apache sever?
Fra : Nicolaj Ma

Dato : 19-02-04 18:36

Hvad er en Apacheche server og hvordan virker den? Jeg vil gerne
have et bud på hvordan man kan se om ens hjemmeside er apache
server. Er min det?: www.flashnet.dk. Kontakt mig evt. på min
e-mail: info@flashnet.dk.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Mark Marhauer Peders~

Dato : 19-02-04 19:09

Nu har det jo ikke lige så meget med PHP at gøre, du bude nok have postet i
dk.edb.internet.software.apache
Men hvis vil finde ud af noget om en server bruger jeg den her
http://cities.lk.net/inserturl.htm
Den nævnte servere køre Microsoft-IIS/5.0

Mark