Opkaldsproblem med Nokia 3310
Fra : Ukendt

Dato : 19-02-04 17:00

Jeg har en Nokia 3310, som jeg ikke har brugt i lang tid. Den har firmware
version 05.13, fra den 11-01-02.

Mit problem består i, at godt kan sende sms'er fra den, men ikke kan ringe
op fra den! Når jeg prøver at ringe til nogen, får jeg bare en "nummeret
eksisterer ikke" tone.

Jeg har både prøvet med mit TDC Taletidskort, og med mit Telmore kort, men
udfaldet er det samme. Begge kort virker fint i min Nokia 6610...

Er der nogen der ved hvad der kan være galt'??

Med venlig hilsen

Thomas Rosgaard

Fra : Casper

Dato : 19-02-04 17:05

Hej!
Det lyder desværre som om den er spærret på imei-nummeret.
Dvs. hvis den f.eks. har været meldt stjålet eller på anden måde spærret.

--
Med venlig hilsen / Best regards

Thomas Andersen
CellShoppen I/S

www.CellShoppen.dk

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-04 17:12

Hmmm.... Det lyder mærkeligt! Det er en telefon vi har haft i
ungdomsskole regi, igennem længere tid! Men den har lagt i længere tid,
uden at have været brugt!!

Men det må vi da hellere få undersøgt... Er der nogen der har nogen idé om
hvor man kan henvende sig om sådanne sager? Er det hos politiet, eller hos
et teleselskab??

Med venlig hilsen

Thomas Rosgaard

Fra : Badazz

Dato : 19-02-04 22:59

Du kan jo ringe til dit teleselskab og fortælle hele historien. de kan jo så
nok bekræfte om telefonen er blevet meldt stjålet. og hvis den så er det. så
skal du nok have fat på politiet, hvis nu der er optaget en rapport for at
den er blevet stjålet, så skal de jo også rigistrer at den ikke er stjålet
længere..

Mvh Brian