Hvordan kommer jeg til Bonn billigt?
Fra : Anders Kjærsgaard Va~

Dato : 19-02-04 14:36

Hej

Jeg skal til Bonn, Tyskland, for at se på en cykel. Hvordan kommer jeg
billigst derned, uden at tomle?

Har tjekket rejseplanen.dk, men den foreslår en komplet håbløs rute med tog
og bus og fly og 13 skift...vanvittigt, er der en venlig sjæl der kan hjælpe
?

Mvh Anders

Fra : Ulf Gustavsen

Dato : 19-02-04 18:02

Hej Anders

> Jeg skal til Bonn, Tyskland, for at se på en cykel. Hvordan kommer jeg
> billigst derned, uden at tomle?

Har du tjekket rutebusserne? F.eks. Thinggaard
http://www.thinggaard.dk/

Busser plejer at være billigst. På flere pakketure-busser kan man også købe
en alm. billet.

I øvrigt, er det "blot" en trædecykel eller en MC??

Held og Lykke
Ulf Gustavsen
Intruder 750

Fra : Anders Kjærsgaard Va~

Dato : 19-02-04 18:35

> [...]
købe
> en alm. billet.
>
> I øvrigt, er det "blot" en trædecykel eller en MC??

Hej

Det er "blot" en trædecykel.

http://www.bike-discount.de/www/navfram.asp?uin=1514018682&nav=Mehrinfo&Arti
kelID=6985&Kategorie2=49&Hersteller=52&Kategorie1=1

Mvh Anders

Fra : bj

Dato : 19-02-04 19:26

Hvad med at cykle:)

Spøg til side, men mit bedste bud er også at lede efter busselskaber til
at klare jobbet, hvis du har tiden til det. Altså at rejse med bus, de må jo
ikke køre så stærkt "mere"!

held og lykke med projektet

bj

Fra : Anders Kjærsgaard Va~

Dato : 19-02-04 21:14

> [...]
> at klare jobbet, hvis du har tiden til det. Altså at rejse med bus, de må

Ja, det er ikke helt let åbenbart. Der går tog til Køln, og derfra er der jo
ikke så langt til Bonn.

Eurolines har busser, og efter deres hjemmeside en linie til Køln, men den
ser ikke ud til at køre overhovedet i øjeblikket... ?

/anders

Fra : Inger Buchard

Dato : 19-02-04 21:17

Prøv at afsøge www.google.de på 'Mitfahrzentrale' - med udgangspunkt i
Flensborg eller Kiel eller Hamborg skulle det være muligt at få en ordnet
(jura/forsikring) tom-plads i en privat bil.
Inger