Nyt design
Fra : Jane

Dato : 19-02-04 11:22

Hej med jer.

Jeg er ved at lave nyt design på vores hjemmeside, det varer godt nok lidt
for der er ca 70 sider ialt, de gamle kan ses ved at klikke på link under de
nye sider (feks.fra fødsel til dig osv... )
Giv gerne din mening til kende hvis du gider.
Hilsen
Jane Mailund
www.kennelmailunds.dk

Fra : Broegger

Dato : 19-02-04 14:17

"Jane" <bejane@mail.dk> skrev news:40348e2e$0$1634
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> www.kennelmailunds.dk

Jeg får slet ikke siden op, kun en fejl.

Ellers kan jeg anbefale dig at spørge i dk.edb.internet.webdesign.ris+ros
der giver de en ganske god og konstruktiv kritik. (Man skal bare sortere
det fra man ikke gider at høre på!)

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Ann Nielsen

Dato : 19-02-04 14:50

Hej Jane.

Jeg syntes at den er rigtig flot. Nu kan jeg ikke huske siden,
hvordan den så ud før. Men jeg syntes at det er en dejlig
hjemmeside at komme ind på. Let at finde rundt, og masser af
dejlige detaljer om hundene, og de skønne cavalier er jeg bare
VILD med.

Hilsen

Ann

Fra : Lou

Dato : 19-02-04 19:18

"Jane" <bejane@mail.dk> wrote in message news:<40348e2e$0$1634$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> [...]
> nye sider (feks.fra fødsel til dig osv... )
> Giv gerne din mening til kende hvis du gider.

Hej...

Jeg var inde på jeres hjemmeside...
egentlig meget pæn, men jeg syntes der er for meget gajl...animatiomer...

barren i siden er pæn...
pæne farver.

Ja det er et stort arb. med hjemmesider...god fornøjelse

mvh
Lou

Fra : Eifelvuf

Dato : 19-02-04 22:28

"Jane" skrev d. 19-02-04 11:22 dette indlæg :
> [...]
under de
> nye sider (feks.fra fødsel til dig osv... )
> Giv gerne din mening til kende hvis du gider.

Hej.

Var inde og kigge. Og jeg vil give Lou ret - der er for meget "gejl",
altså ting og sager (animationer) der gør siden forvirrende at kigge på,
- eller måske snarere distraherende at kigge på.

Også baggrunden med - jeg tror det skal forestille himmelrummet - fjern
også den, den er også distraherende synes jeg.

Forstå det ikke sådan at der ikke er noget overhovedet der må bevæge
sig, men der ER altså for meget der drejer, svinger, o.s.v., o.s.v.

Det var bare min mening.

Med venlig hilsen

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Jane

Dato : 19-02-04 22:38

Hej igen... tak for jeres besyv, jeg havde det også sådan lidt med den
baggrund den forvirrer nok for meget måske jeg lader være at animere den.
Men det andet "gejl" vil jeg ikke af med men det er nok en smagssag for jeg
syntes at en side bliver mere seværdig med ting og sager på.
Hilsen
Jane Mailund
www.kennelmailunds.dk