Finde dubletter i OX X
Fra : Christian Bech

Dato : 19-02-04 10:54

Er der nogen, der er stødt på et program, der kan checke for dubletter.
Jeg har været igennem et par indrulninger af backups og har en stærk
fornemmelse af, at der gemmer sig flere kopier af samme fil rundt
omkring.

--
Christian

Fra : Jesper

Dato : 19-02-04 16:05

Christian Bech <nospam@ebbesen.mail.dk> wrote:

> [...]
> Jeg har været igennem et par indrulninger af backups og har en stærk
> fornemmelse af, at der gemmer sig flere kopier af samme fil rundt

FileBuddy

http://www.skytag.com/filebuddy/7/download.html
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Lone Schmidt

Dato : 20-02-04 07:38

pletfjerner@kaffefilter.invalid (Jesper) wrote in message news:<1g9evc0.82skaqlz2rtcN%pletfjerner@kaffefilter.invalid>...

> FileBuddy
>
> http://www.skytag.com/filebuddy/7/download.html

Hej
Gælder det osse mp3 filer , eller kun tekstfiler?

Med venlig hilsen
Lone

Fra : Jesper

Dato : 20-02-04 14:55

Lone Schmidt <maillone@netscape.net> wrote:

> pletfjerner@kaffefilter.invalid (Jesper) wrote in message

> Hej
> Gælder det osse mp3 filer , eller kun tekstfiler?
>
> Med venlig hilsen
> Lone

Det gælder alle slags filer, den kan lave søgninger baseret på kriterier
som størrelse, navn, oprettelsesdato, ændringsdato mm.

Når det gælder MP3 filer, så kan du bare nøjes med at søge i finder
efter filer med endelsen MP3, trække dem alle ind i iTunes og så vælge
Advanced -> Consolidate Library, så kopiere itunes alle filer der ikke
ligger i itunes mappen i Music dertil, så kan du bare tage og slette dem
der ligger udenfor mappen bagefter.
global village idiots. - Paul Ginsparg.