Luftrenser mod pollen allergi
Fra : Søren Kramer

Dato : 24-04-01 14:48

Hejsan

Er der nogle der ved hvad der er af muligheder, og hvor kan jeg finde sådan
en i prisklassen under 3000 kr.

MVH
Søren

Fra : Bjarne Krog

Dato : 25-04-01 00:25

On Tue, 24 Apr 2001 15:47:35 +0200, "Søren Kramer"
<krumme@stofanet.dk> wrote:

>Hejsan
>
>Er der nogle der ved hvad der er af muligheder, og hvor kan jeg finde sådan
>en i prisklassen under 3000 kr.

Hej Søren

???????????????? hvordan vil du tage den med i skoven, i parken på
vejen osv....

en ionblæser er vel hvad du skal bruge eller, kan den ikke bruges til.
Jeg har købt to i Tyskland til 500,- kr. stykket, men om de virker til
pollen ved jeg intet om, men jeg ved at akupunktur kan hjælpe, og jeg
er sikker på at /arcana kan hjælpe dig med nogle helse produkter.

____________________________
Venlig hilsen, Akupunktør
Bjarne Krog
www.blivrask.dk
Denne her fra nyhedsgruppen

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 25-04-01 10:39

> [...]
> pollen ved jeg intet om, men jeg ved at akupunktur kan hjælpe, og jeg
> er sikker på at /arcana kan hjælpe dig med nogle helse produkter.

Og når det så heller ikke har hjulpet, så kan lægen skrive recept ud på
ganske udmærkede midler, der ikke alene tager generne men også forebygger
dem, og hindrer at det senere udvikler sig til astma.

Mvh Maria

Fra : Zurfer

Dato : 26-04-01 09:34

> Og når det så heller ikke har hjulpet, så kan lægen skrive recept ud på
> ganske udmærkede midler, der ikke alene tager generne men også forebygger
> dem, og hindrer at det senere udvikler sig til astma.

Hvilke foreksempel.?

Mvh. Kenneth

Fra : Søren Kramer

Dato : 26-04-01 16:33

> Hvilke foreksempel.?
Ja. Hvordan skal vi karakterisere udviklingen iden for alergi (pollen)
medicin. Den første for 10-15 år siden virkede mere som en ordenlig håndfuld
guldbajere. Mens de nye gør alt for at svække imunforsvaret (hmm...-
guldbajere). Set i bakspejlet ved jeg ikke hvad der er værst :) - Åreladning
er nok bedre beskyttelse mod proteinerne.
Der er god brug for et paradigmeskift.

MVH
Søren

Fra : Søren Kramer

Dato : 26-04-01 16:27

> Og når det så heller ikke har hjulpet, så kan lægen skrive recept ud på
> ganske udmærkede midler, der ikke alene tager generne men også forebygger
> dem, og hindrer at det senere udvikler sig til astma.
Jeg har prøvet det hele far starten med piller gennem mange år. Så sprøjter.
Så piller og sprøjter. Det blev bare værre og værre, år efter år. Nu har jeg
i stedet gået til akupunktur i et par år+ kineser medicin og har ikke været
på medicin. Hvilket tidligere ville have give konstant nedbrud.
Jeg må sige at jeg ikke er helse typen. Men jeg er ret pragmatisk. Det
hjælper at være syg i den sammenhæng :)

MVH
Søren

Fra : Søren Kramer

Dato : 26-04-01 16:22

> ???????????????? hvordan vil du tage den med i skoven, i parken på
> vejen osv....
Jeg har haft en tidligere, som brændte af :( og min erfaring er, at specielt
om natten har kroppen godt af at slappe af. Så er den frisk til at gå i
haven om dagen. Det er som om, det drejer sig om at holde belastningen nede.
Og her er en luftrenser god.

> en ionblæser er vel hvad du skal bruge eller, kan den ikke bruges til.
> Jeg har købt to i Tyskland til 500,- kr. stykket, men om de virker til
> pollen ved jeg intet om,
Det er ikke skide godt, jeg skal bruge noget med hepa filter i.

>men jeg ved at akupunktur kan hjælpe,
Det har jeg prøvet med stor succes, men det er også lidt som at tisse i
bukserne selvom effekten er bedre end hormoner og andet guf.

> er sikker på at /arcana kan hjælpe dig med nogle helse produkter.
Er de på nettet ?

Fra : Bjarne Krog

Dato : 27-04-01 00:31

On Thu, 26 Apr 2001 17:21:30 +0200, "Søren Kramer"
<krumme@stofanet.dk> wrote:

>Det er ikke skide godt, jeg skal bruge noget med hepa filter i.

OK det var bare et foreslag, men jeg vidste intet om det

>Det har jeg prøvet med stor succes, men det er også lidt som at tisse i
>bukserne selvom effekten er bedre end hormoner og andet guf.

Det forstår jeg ikke??? jeg vil afprøve det der med at tisse i
bukserne, kan ikke huske hvordan det er
Akupunktur skulle netop sørge for at oprette ubalancerne i kroppen så
man ikke behøver at komme til behandling resten af livet.....

>Er de på nettet ?

/arcana er en der har givet mange gode svar i denne gruppe
____________________________

Fra : Søren Kramer

Dato : 28-04-01 10:50

> Akupunktur skulle netop sørge for at oprette ubalancerne i kroppen så
> man ikke behøver at komme til behandling resten af livet.....
Tjaa. Det er min oplevelse at effekten ikke helt holder sig. Men jeg skal
lige se i år an. Der vil jeg ikke bruge akupunktur.

Jeg har lige købt en luftrenser i bauhaus for lige knap 2000 kr. og den er
ret effektiv.

MVH
Søren

Fra : Bjarne Krog

Dato : 28-04-01 11:56

On Sat, 28 Apr 2001 11:50:19 +0200, "Søren Kramer"
<krumme@stofanet.dk> wrote:

>Jeg har lige købt en luftrenser i bauhaus for lige knap 2000 kr. og den er
>ret effektiv.

Hvad er navnet på den og hvor har du købt den ??
____________________________

Fra : Søren Kramer

Dato : 29-04-01 09:06

> Hvad er navnet på den og hvor har du købt den ??
Honeywell, duracraft. Købt i Bauhaus for lige knap 2000 kr. Hepafilter
holder ca. 2år, og et nyt koster knap 800 kr. Der er 3 års garanti. Filtret
tager 99.97% af alle partikler under 0,3 um og har en
luftudskiftningskapacitet så et rum på 4*5 meter bliver udskiftet 3 gange i
timen. I modsætning til dyre maskiner larmer den desværre så meget, at det
ikke er muligt f.eks. at sove med den. Men den kan køre i soveværelsen om
eftermiddag og aften, og så kan den flyttes i stuen om natten. (med andre
ord, den dur ikke til en et-værelses).
Husk at Bauhaus giver 10% til LIC kunder (lærernes indkøbscentral), selvom
de ikke er meget for at skilte med det. Husk at gemme bon, de er meget meget
emsige hvis aparatet skal byttes.
MVH
Søren

Fra : flemming

Dato : 02-05-01 06:48

Jeg har gode erfaringer med et rio produkt der hedder cat´s claw efter 1
måned er du højst sandsynligt fri for dit problem

--
Best regards
F.Rossen

Mit tip til dig: