Ilsa, She Wolf of the SS
Fra : JN

Dato : 18-02-04 23:33

Læste om filmen "Ilsa, She Wolf of the SS" i Politiken, og derfor kunne jeg
godt tænke mig at se denne film.

1) Hvis nogen skulle ligge inde med den (og vil sælge den...), står jeg
gerne som køber !

2) Jeg har været inde på www.amazon.co.uk og har her fundet filmen. Men er
det muligt at købe filmen i en dansk (web)shop - hvilken ?

vh
Jakob

Fra : Thomas

Dato : 19-02-04 02:02

"JN" <jakob@putandtake.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> 2) Jeg har været inde på www.amazon.co.uk og har her fundet filmen. Men er
> det muligt at købe filmen i en dansk (web)shop - hvilken ?

Det skader jo aldrig selv at prøve at søge efter den, før man spørger
herinde... Arj OK, det har du jo nok gjort... Jeg syntes bare det
var FOR nemt at finde den....

Laserdisken er jo efter min mening den butik i DK der har det største
udvalg overhovedet... (Der findes jo nærmest ikke den film de ikke har)
Desværre er priserne nogengange lidt høje i forhold til andre importører.
Men ok... Den 10'er ekstra giver jeg gerne... Hvis det kan hjælpe med
at udbygge deres i forvejen kæmpe storevare-udbud....

Og "sure enough"... De har også den du jagter...
http://www.laserdisken.com/html/visvare.dna?vare=25384

Håber det kunne bruges...

Mvh. Thomas

Fra : Bo Warming

Dato : 19-02-04 06:36

"Thomas" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Det skader jo aldrig selv at prøve at søge efter den, før man spørger
> herinde... Arj OK, det har du jo nok gjort... Jeg syntes bare det

Jeg vil være taknemlig hvis nogen kan finde noget om den porno, som
produceredes i stor målestok med naziregimets accept i Tyskland, især til
eksport og gengæld for olieleverancer. Den skulle efter sigende være på
kunstnerisk og kreativt højt niveau, a la husmoder striptease.

Hollywoods Ilse-Ss-SM så jeg foto fra i udhængsskabet i Nora biografen her
på Nørrebro, da jeg var teenager - det så kedesommeligt ud

Fra : Morten DH

Dato : 19-02-04 18:26

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> eksport og gengæld for olieleverancer. Den skulle efter sigende være på
> kunstnerisk og kreativt højt niveau, a la husmoder striptease.

Mener jeg lige har læst noget med en eller anden forfatter som har fået sin
bog om netop det emne trukket tilbage - skal lige se om jeg kan komme i
tnake om hvor det stod...

> Hollywoods Ilse-Ss-SM så jeg foto fra i udhængsskabet i Nora biografen her
> på Nørrebro, da jeg var teenager - det så kedesommeligt ud

Det er såmænd heller ikke andet end lidt sadistisk softporno som bruger
nazismen som lidt ekstra krydderi... men det var så populært en kort årgang
at det fik en genre betegnelse "nazisploitation"...

Interesserede kan fx. starte her: http://www.uncut.dk/UNCUT/saven.html

Vælg "artikler" og "nazisploitation"

Rigtig mange af dem er tilgengægelige på DVD efterhånden - der findes sågar
et "Ilsa" boxsæt med 3 af de 4 film...

Fra : David T. Metz

Dato : 20-02-04 17:19

Morten DH wrote:

> Mener jeg lige har læst noget med en eller anden forfatter som har
> fået sin bog om netop det emne trukket tilbage - skal lige se om jeg
> kan komme i tnake om hvor det stod...

I Politiken stod det forleden.

David

Fra : Morten DH

Dato : 21-02-04 10:35

"David T. Metz" <dtm.ioa@cbs.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> I Politiken stod det forleden.

Ha ha jeg er i hverld fald sikker på det ikke er der jeg har set det

Fra : David T. Metz

Dato : 22-02-04 08:21

Morten DH wrote:
> "David T. Metz" <dtm.ioa@cbs.dk.invalid> skrev i en meddelelse
>
> Ha ha jeg er i hverld fald sikker på det ikke er der jeg har set det

Oki-doki, men det var bare et telegram så flere aviser inkl. de gratis har
nok haft det.

David

Fra : Morten DH

Dato : 22-02-04 19:28

"David T. Metz" <dtm.ioa@cbs.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> Oki-doki, men det var bare et telegram så flere aviser inkl. de gratis har
> nok haft det.

Har nok været i en af gratis aviserne i toget så - det er jo de eneste
aviser som er pengene værd

Fra : Henrik Madsen

Dato : 19-02-04 12:20

http://www.absurd-online.dk/

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 19-02-04 17:31

> [...]
> Læste om filmen "Ilsa, She Wolf of the SS" i Politiken, og derfor kunne

Uncut har også skrevet om den:
http://www.uncut.dk/UNCUT/anmeldelser/ilsehunulvenfrass.html

Jeg fandt engang "Ilsa, Tigress of Sibiria" på VHS til 30 kroner i et
antikvariat, og fandt den rimeligt underholdende/komisk.

Købte derfor efterfølgende She Wolf, Harem Keeper og Wicked Warden[*], hvor
She Wolf klart er den mest modbydelige af dem alle

I øvrigt interessant hvorledes Jesus Franco og Erwin Dietrich kunne få
kvinder til at løbe nøgne rundt i filmene, som det f.eks. også ses i Barbed
Wire Dolls.

[*] http://www.uncut.dk/UNCUT/anmeldelser/ilseslagteren.html

--
Anders Vind Ebbesen
Ugebrevet Ignorant: http://www.webbesen.dk

Fra : Mikkel Eide Erisken

Dato : 19-02-04 17:37

On 2004-02-18 23:33:27 +0100, "JN" <jakob@putandtake.dk> said:
> Læste om filmen "Ilsa, She Wolf of the SS" i Politiken, og derfor kunne
jeg
> godt tænke mig at se denne film.

Efter af have læst en anmeldelde af filmen på Somethingawful.com har jeg
absolut ikke. Under alle omstændigheder kan du læse den her:

<URL:http://www.somethingawful.com/articles.php?a=1705>

mvh
Mikkel Eide Eriksen

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-04 18:24

> [...]
>
> 2) Jeg har været inde på www.amazon.co.uk og har her fundet filmen. Men er
> det muligt at købe filmen i en dansk (web)shop - hvilken ?

Jeg solgte alle mine 3 ilse VHS film sidste månede....

Til 30kr ialt....

Rune

Fra : Morten DH

Dato : 19-02-04 18:29

> [...]
jeg
> godt tænke mig at se denne film.
>
> 1) Hvis nogen skulle ligge inde med den (og vil sælge den...), står jeg

Amerikanske Anchorbay Entertainment udgav 3 af Ilsa filmene for et par år
siden - de blir snart (6 april) relanceret i et Ilsa boxsæt (som og er
tilgængeligt i en europæisk udgivelse)

Søg på "Ilsa" her: http://www.anchorbayentertainment.com/

Den kommer helt sikkert til at kunne købe hos diverse R1 shops i DK

Fra : nd

Dato : 19-02-04 19:05

> [...]

> 2) Jeg har været inde på www.amazon.co.uk og har her fundet filmen. Men er
> det muligt at købe filmen i en dansk (web)shop - hvilken ?

http://www.axelmusic.dk/list?searchstring=ilsa&searchMediaType=2

vh

nd

---

Fra : Max

Dato : 23-02-04 17:41

On Wed, 18 Feb 2004 23:33:27 +0100, "JN" <jakob@putandtake.dk> wrote:

>Læste om filmen "Ilsa, She Wolf of the SS" i Politiken, og derfor kunne jeg
>godt tænke mig at se denne film.

hej, har du et link om subject i politiken ?

mvh
Max