Valg af forbindelse....
Fra : Jacob Blirup Larsen

Dato : 18-02-04 21:13

Hej NG

Jeg står og skal vælge en Internet-forbindelse, efter at jeg har sagt mit
Stofanet op.
Grunden til at jeg har sagt stofanet op er, at jeg ikke bruger mit Internet
helt vildt meget, siden jeg fik stofanet har jeg lagt på omkring 350
megabyte pr. måned, altså lige nøjagtig nok til at det bliver 300 om
måneden, hvilket jeg synes er dyrt for 350 megabyte...

Jeg er ikke så krævende med hensyn til hastighed, så der må da være en
billigere løsning, nogen der har et godt forslag?

Jacob

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 18-02-04 21:16

"Jacob Blirup Larsen" <jacobblirup@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> megabyte pr. måned, altså lige nøjagtig nok til at det bliver 300 om
> måneden, hvilket jeg synes er dyrt for 350 megabyte...

350 MB ville koste omkring 100 kr. at downloade med en ISDN-kanal ved
konstant belastning og 10 øre/min
Så det afhænger af dit trafikmønster.

Fra : Jacob Blirup Larsen

Dato : 18-02-04 21:29

> 350 MB ville koste omkring 100 kr. at downloade med en ISDN-kanal ved
> konstant belastning og 10 øre/min
> Så det afhænger af dit trafikmønster.

Så skal man også have fastnet, ikke? Er det ikke noget med at det koster
en formue at få, hvis ikke man har telefon i forvejen?

Jacob

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 18-02-04 21:45

> Så skal man også have fastnet, ikke? Er det ikke noget med at det koster
> en formue at få, hvis ikke man har telefon i forvejen?

ISDN er en form for fastnet, så ja.
Afhængig af din alder kan TDC Teletid være en mulighed.

Fra : Carsten JvT

Dato : 20-02-04 11:51

Du kan også overveje en webspeed løsning fra TDC (kræver at du har kabelTV
ved TDC). Der kan du få en 64/64 for 149 om måneden eller en mere realistisk
256/64 for 239. Se evt mere på www.tdckabeltv.dk

Jeg har selv en 512/128 derigennem og er ganske tilfred.

Carsten

www.badazz-danes.dk - Spiller du Ghost Recon? Kig forbi
www.mc-onsdagsklubben.dk - MC klubben