Vandskade igen igen
Fra : ibber

Dato : 18-02-04 19:49

Vores vandskade der kans ses på http://www.trutmund.dk/gul/
Har vi netop været til bestyrelsen med
Det fik vi ikke noget ud af, det var ejendomskontoret der bestemte fik vi at
vide og ejendomskontoret syntes det er en ok ordning af en vandskade.
Hvad gør man så ???
Ejendommens ejes af aab

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 18-02-04 19:55

ibber wrote:
> [...]
> Det fik vi ikke noget ud af, det var ejendomskontoret der bestemte
> fik vi at vide og ejendomskontoret syntes det er en ok ordning af en

Få skrevet ind at I ikke hæfter for problemet ved fraflytning
Boligselskaberne lider af akut kortidshukkommelse
I kan evt dække de lyse område med en løber eller lign

- Peter

Fra : ibber

Dato : 18-02-04 20:19

Det var ikke specielt juridisk svar jeg fik her
Hvis det havde været en rude kunne man vel sømme ruden til med brædder
kunne også være et forslag

Fra : Erik Olsen

Dato : 18-02-04 20:52

ibber wrote:
> Det var ikke specielt juridisk svar jeg fik her
> Hvis det havde været en rude kunne man vel sømme ruden til med brædder
> kunne også være et forslag

Måske ikke hvad du havde håbet, men ofte er det et stort problem at man
bliver bonget for alt muligt ved fraflytning. Derfor er Peters forslag
om at sikre sig at skaden og den særprægede reparation bliver
dokumenteret ganske udmærket, det vil man være glad for den dag man skal
flytte.

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Gerner

Dato : 18-02-04 21:52

On Wed, 18 Feb 2004 19:48:35 +0100, "ibber" <12347@ishoejby.dk> wrote in
dk.videnskab.jura:

> [...]
>vide og ejendomskontoret syntes det er en ok ordning af en vandskade.

Du klager til beboerklagenævnet. Vandskader der ikke er fuldstændigt udbedret
kan medføre råd i træet og måske alergiske reaktioner hos jer.

Hvem forårsagede vandskaden og kan denne ikke holdes ansvarlig ?

Hvem har den indvendige vedligeholdelse ? Hvis det er aab så indgår
gulvbehandling i pligten til vedligeholdelse, hvis i ikke har aftalt andet.

--
Gerner
786WU/3659hrs

Fra : Peter Hansson

Dato : 19-02-04 09:57

"ibber" <12347@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> vide og ejendomskontoret syntes det er en ok ordning af en vandskade.

Det kommer lidt an på om det er en almen boligorg. eller "privat" leje.

Først en klage til beboerankenævn. Herefter en tur i boligretten.

Det undrer mig lidt at ejendomskontoret synes det er en ok ordning. Engang
jeg flyttede var der en meget lille skade på ca. en halv m2 på et gulv på
26m2.
Her blev der krævet afslibning af hele gulvet. Man forstår hvorfor.

PH