Booking-kontrakt - Spillejob-kontrakt... E~
Fra : Carsten

Dato : 18-02-04 18:39

Booking-kontrakt...: Er der nogen som har et eksempel på en kontrakt med et
bookingfirma...?

Og har du et eksempel på standardkontrakt for et spillejob!

Du må meget gerne maile mig... eller lægge indlæg her i gruppen!

Hilsen
Carsten

carjuntho(remove_all_this_in_the_brackets)@hotmail.com
carjuntho(fjern_dette_i_parantes)@hotmail.com

Hvis du vil svare mig:
Fjern alt tekst i parentesen i mail-adressen!

If you wanna send me a mail:
Remove all text in the brackets in my mail-address!

sgftr690602

Fra : Henrik og Rikke

Dato : 18-02-04 18:55

Tjeck DMF's hjemmeside, de har ihvertfald en standard kontrakt til
spillejobs..

(www.dmf.dk)

"Carsten" <carjuntho(fjern_dette_i_parantes)@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4033a317$0$147$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Carsten

Dato : 18-02-04 20:54

Jeg har set kontrakter, som er lidt mere udførlige...

Umiddelbart kan jeg heller ikke se, at DMF har et eksempel på en kontrakt
med et bookingbureau, men måske kan jeg bare ikke se den!

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 18-02-04 22:45

Carsten <carjuntho(fjern_dette_i_parantes)@hotmail.com> wrote:
> Jeg har set kontrakter, som er lidt mere udførlige...
>
> Umiddelbart kan jeg heller ikke se, at DMF har et eksempel på en
> kontrakt med et bookingbureau, men måske kan jeg bare ikke se den!

DMF kontrakten er bare en standard-minimums- ting.
Vi har ikke en scannet kontrakt liggende på PCen men
Kontrakter er meget forskellige fra bureau til bureau.
Fælles for dem er: Aftalen med kunden om tider, steder, kontaktperson,
adresser, telefonnumre, honorar, moms af bookingafgift.
At fortælle at der skal være 230/400 V udtag ved scenen og x-meters plads,
og at udgifter til KODA/Gramex er kunstner og bureau uvedkommende.
De fleste kontrakter gør meget ud af at fortælle at kunstneren skal betale
så og så mange % i afgift + moms til bureauet, også selvom kunsteren selv
booker job på samme spillested indenfor de næste 13 måneder. Samt at
kontrakten er uopsigelig fra begge sider med mindre Tv-optræden, force
majeure og bla bla bla

/ Søren og Anette
Flying Hotdogs

Fra : Carsten

Dato : 18-02-04 23:58

Hej!

> og bla bla bla

Tak for mailen. Det er lige netop dét: Kontrakter kan være forskellige... Er
der ikke nogen som kan sende et par kontrakter, så jeg kan se nogle
forskellige muligheder ???