IntelliMouse® Explorer 4.0 og Intellipoint~
Fra : TBC

Dato : 18-02-04 17:58

Hej, efter min højt elskede IntelliMouse® Explorer 3.0 havde udtjent sin
værnepligt, og var afgået ved døden, så købte jeg en IntelliMouse® Explorer
4.0

Det er jeg umiddelbart glad nok for (ergonomi er ok til mig), med undtagelse
af en ting: sideknapperne virker ikke i [alle] spil med driveren
intellipoint 5.0.

Jeg fatter ikke hvordan he***de Mircosucks kan nosse så meget op som de har
med driveren intellipoint 5.0, hvor mang ikke kan binde sideknapperne til
f.eks en bestemt tastaturtast, men kun bestemte funktioner som ikke virker
med spil. Intellipoint 5.0 virker altså ikke til [alle] spil uanset om det
så er en IntelliMouse® Explorer 3.0 eller 4.0 (min broder må fortsat bruge
intellipoint 4 sammen med hans IntelliMouse® Explorer 3.0). Men problematisk
nok, er driveren Intellipoint 4 ikke kompatibel med IntelliMouse® Explorer
4.0 ....So i am stuck.

Er der nogen der kender en løsning til at få sideknapperne "aktiverede" til
spil, med f.eks en 3'rd party driver, eller en eller anden tweak eller andet

TBC