LG 4040B MultiDVDbrænder
Fra : Jørgen Christensen

Dato : 18-02-04 15:17

LG 4040B og neoDVD Plus 5 software.

Jeg har netop installeret denne brænder fra Zitech, og jeg er godt tilfreds,
hvad brænding af filmDVD'er angår. Mit problem er lysbilledshow, som selv
når det er brændt i bedste DVD kvalitet er ret dårligt. Brændt som VCD er
det slet ikke til at holde ud at se på.
Næsten lodrette og næsten vandrette linier ser takkede ud, som om de var
skåret ud med en dårlig sav. Opløsningen er simpelthen for dårlig.
Originalbillederne ligger på skiven i oprindeligt jpg format i
segment-folderen. Når jeg åbner dem, er kvaliteten tip-top.
Jeg har installeret den nye patch specielt for LG 4040B brænderen, men det
hjælper ikke.
Har du samme dårlige erfaringer, eller har du prøvet med andet
brændersoftware på LG'en med bedre resultat, vil jeg gerne høre om det.
For en uge siden skrev jeg en VCD med Nero5 og min gamle CDbrænder med
perfekt resultat.
Jeg har i dag skrevet en lang smøre til neoDVD Plus's supportteam , men har
endnu ikke hørt fra dem.
--
Med venlig hilsen, Jørgen

Fra : Anders Pedersen

Dato : 19-02-04 14:29

On Wed, 18 Feb 2004 15:17:27 +0100, "Jørgen Christensen"
<SLET@DETjchrist@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>perfekt resultat.
>Jeg har i dag skrevet en lang smøre til neoDVD Plus's supportteam , men har

Men prøv et andet program til at lave vcd med

Forkert gruppe
dk.edb.hardware.drev.dvd
er den rigtige

fut til overstående