erfaringer med sony ericsson Z600
Fra : Poul Johannsen

Dato : 18-02-04 11:06

Hej

Har lige fået denne smarte mobiltelefon i går tirsdag. Synes det er en meget
god telefon.
Hvad er jeres erfaringer med denne mobiltelefon?

Mvh Poul

Fra : Mcisten

Dato : 18-02-04 15:48

Fin telefon iflg. min mening. Kan godt lide at tasterne ikke sidder så tæt
sammen og at skærmen er stor.
Og man slipper for ridser i skærmen når det er en klap telefon.

Der mangler bare lidt download til den af ringetoner og spil.

Mvh
Mcisten

Fra : Claus Lindblad

Dato : 18-02-04 17:50

Fine telefon ! - download af ringetoner og spil er da muligt, direkte på
telefonen.
Ellers er bluetooth vel opfundet
Har telefonen koblet sammen via bluetooth med pc + trådløst headset

Mvh.

Claus Lindblad

Fra : FSJ

Dato : 19-02-04 11:24

> Hvad er jeres erfaringer med denne mobiltelefon?

et minus er at syncroniserings softwaren ikke understøtter MS Office 2003,
men det kommer vel.

Finn