USB Hukommesle/Memorykey
Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 16-02-04 19:21

Kære NG

Jeg går pt og leder efter en USB Hukommelses dims til brug i det
daglige. Jeg har selv været et smut omkring EDB-Priser.dk og kunne ikke
finde nogle der lige slår til, til mine behov/krav.

Så håber lidt at i kan hjælpe mig md at finde en der kan bruges om som
kan opfylde mine ønsker som er:

1:
Plads: 32-64 MB, måske 128, hvis at det bedst kan svarer sig

2:
USB Understøttelse og også meget gerne USB 2 Understøttelse.

3:
Mulighed for at jeg kan have den hæggende i min nøglering.

Hvis der skulle være nogle spørgsmål i forbindelse hermed som i ønsker
besvaret skal jeg gøre mit bedste for at besvare dem.

Håber lidt at der er nogle nder kan guidehjælpe mig i den rigtige
retning.

På forhånd tak for hjælpen.
Flemming Jacobsen

Fra : Lene Skov Mikkelsen

Dato : 16-02-04 20:08

> Håber lidt at der er nogle nder kan guidehjælpe mig i den rigtige
> retning.

Min kæreste har en USB-key fra Amitech (har fået den i gave).
Den har 64MB, USB2.0, kan godt sættes i en nøglering og ser faktisk
rimelig pæn ud. Du kan se den på www.amitech.dk.
Den koster vidst omkring 300 kr.

- Lene
http://piv.nu/

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 16-02-04 23:58

Thunderbird [7100] wrote:
> 3:
> Mulighed for at jeg kan have den hæggende i min nøglering.

Sikkert skide praktisk og har stor blære værdi, men jeg tror
ikke at sådan en hukommelsesdims overlever længe sammen
med et bundt nøgler i en bukselomme.

mvh
Henning

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 17-02-04 00:24

On Mon, 16 Feb 2004 23:58:16 +0100, "Henning Præstegaard"
<onkelhenning@virker.ikke> wrote:

>Sikkert skide praktisk og har stor blære værdi, men jeg tror
>ikke at sådan en hukommelsesdims overlever længe sammen
>med et bundt nøgler i en bukselomme.

Nu ligger mine nøgler ikk i lommen men sidder i en karabin hage i en af
de "slynger" til at holde fx bælterne
Flemming Jacobsen