USB Hukommesle/Memorykey
Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 16-02-04 19:19

Kære NG

Jeg går pt og leder efter en USB Hukommelses dims til brug i det
daglige. Jeg har selv været et smut omkring EDB-Priser.dk og kunne ikke
finde nogle der lige slår til, til mine behov/krav.

Så håber lidt at i kan hjælpe mig md at finde en der kan bruges om som
kan opfylde mine ønsker som er:

1:
Plads: 32-64 MB, måske 128, hvis at det bedst kan svarer sig

2:
USB Understøttelse og også meget gerne USB 2 Understøttelse.

3:
Mulighed for at jeg kan have den hæggende i min nøglering.

Hvis der skulle være nogle spørgsmål i forbindelse hermed som i ønsker
besvaret skal jeg gøre mit bedste for at besvare dem.

Håber lidt at der er nogle nder kan guidehjælpe mig i den rigtige
retning.

På forhånd tak for hjælpen.
Flemming Jacobsen

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 16-02-04 19:25

On Mon, 16 Feb 2004 19:18:34 +0100, "Thunderbird [7100]"
<praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote:

> [...]
>besvaret skal jeg gøre mit bedste for at besvare dem.
>
>Håber lidt at der er nogle nder kan guidehjælpe mig i den rigtige

Ignorer den followup der er lavet, det var mig der kludrede der jeg
skulle lave en xpost, altså hvor at det samme indlæg sendes til flere
gruppe og de forskellige svar ryger til alle grupper. Men bare svar
herinde, uden at bruge followup.
Flemming Jacobsen

Fra : Jonas Delfs

Dato : 16-02-04 20:55

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> finde nogle der lige slår til, til mine behov/krav.
>
> Så håber lidt at i kan hjælpe mig md at finde en der kan bruges om som

Svjks. opfylder stortset samtlige memorykeys på edbpriser.dk dine krav. Hvor
er det du mener de ikke slår til?

--
Mvh. Jonas Delfs, http://delfs.dk

Fra : Henrik G. Jacobsen

Dato : 17-02-04 08:22

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote in message
> [...]
> daglige. Jeg har selv været et smut omkring EDB-Priser.dk og kunne ikke
> finde nogle der lige slår til, til mine behov/krav.

Du kan jo prøve at kigge på Zitech.dk, de har en USB nøglering på 128 Mb til
345 kr. Så kommer der selvfølgelig transport oveni, hvis du ikke selv kan
hente den i en Zitech butik. Den udmærker sig ved at være ganske smal i de
fysiske dimensioner, det kan være en fordel hvis pladsen omkring usb porten
er begrænset. Den kører i hastighed usb 1.1, men det kan man vel leve med,
det er jo trods alt kun 128 Mb det drejer sig om.

Du spørger efter en kapacitet omkring 32-64 Mb, har du egentlig selv prøvet
at regne lidt på hvor meget tid du kan spare ved at have den fulde usb 2.0
hastighed til rådighed? Prøv at regne lidt på "worst-case", altså at du skal
overføre den fulde kapacitet med henholdsvis usb 1.1 og usb 2.0 hastighed.
Ja, forskellen er vel til at leve med.....