problemer med 19" IBM P96
Fra : Ukendt

Dato : 16-02-04 12:07

Hej Gruppe

Jeg har en 19" p 96 som ikke rigtigt kan finde ud af om den skal køre eller
gå i standby så den står og "klikker"
og slukker og tænder hele tiden og den flimrer en del i siderne
Jeg har prøvet at skifte grafikkort og prøvet en anden skærm og det kører
fint er der nogen bud på hvad der kan være galt ?

er der evt nogen i nordjyllland/ midtjylland der er nogle "hajer" til at
fixe sådan noget ?

Fra : Anders Pedersen

Dato : 16-02-04 20:32

Du kunne jo prøve i den rigtige gruppe
dk.edb.hardware.skaerm

--
Med venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-04 22:58

"Anders Pedersen" <anders.pederasenNOSPAM@jubiipost.dk> skrev i en
meddelelse news:fk623094gben1436muf16h61og363krbh9@4ax.com...

> Du kunne jo prøve i den rigtige gruppe
> dk.edb.hardware.skaerm
>

> --
> Med venlig Hilsen
> Anders Bøgh Pedersen
> Ved epost fjern NOSPAM

jaja der har jeg prøvet men fik ingen respons derfor prøver jeg nu her men
tak aligevel da for din henvisning, men det kunne jo være at der lige sad en
der ikke læste på dk.edb.hardware.skaerm men aligevel kunne løse problemet

Brian