Bredbåndsløsning til boligforening - Telel~
Fra : Jan

Dato : 17-02-04 21:42

Hejsa

Vi er en boligforening på omkring 300 lejemål der vil etablere en
bredbåndsløsning (internet og telefoni - vi har nemlig vores eget
parabolanlæg - derfor ikke tv), og dette marked er jo en jungle, så derfor
vil jeg gerne høre nogle erfaringer med f.eks. Telelet og Fascom, og om der
er nogen der kender nogle andre seriøse og interessante udbyder af disse
total løsninger.

Mvh

Jan

Fra : Carsten Larsen

Dato : 19-02-04 00:39

hej jan

kan varmt anbefale telelet, vi har dem som teleudbyder her hos
www.sundbynet.dk

kan dog ikke svare for deres internet, da vi kun bruger deres tele

mvh Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-04 08:23

Hvordan kan det være i ikke bruger deres internet og hvem bruger i så der.
Hvor mange er i på internettet ??

Jan

Fra : Carsten Larsen

Dato : 20-02-04 00:36

fordi vi selv vil administrere internettet, derfor har vi pt. en 4mbit adsl
fra tdc samt en 2mbit adsl fra tiscali, som så bliver bundlet sammen til en
forbindelse, fordelen ved at have 2 forbindelser, er at så opdager brugerne
ikke når den ene smutter (og det sker jo som bekendt en gang imellem)

vi er pt. 79 brugere på internettet

mvh Carsten

Fra : Carsten JvT

Dato : 19-02-04 14:46

Jeg kender ikke så meget til de forskellige udbydere, men har hørt godt om
DBnet (Dansk Bredbånd A/S) www.dbnet.dk

Carsten

www.badazz-danes.dk - Spiller du Ghost Recon? Kig forbi
www.mc-onsdagsklubben.dk - MC klubben

Fra : Claus svendsen

Dato : 19-02-04 19:12

hvis du skal vælge udbyder kan i bare vælge kabelnettet.dk de har meget
rimelige priser !
i kontrakten skal i bare få inkluderet at der er dagbøder for ikke at være
færdige til tiden (det burde man kunne meget på !).
Vi er blev lovet 19 dec idag er det den 19 feb og de er stadig ikke færdige
!!

ps idag er de ved at portere telefoner (de har stadig ikke sat
telefoncentralen op ) de siger det virker kl. 24:00 idag (så der er mange
uden tlf. den røg ved 11 tiden)
venlig hilsen claus

Fra : Yoda.dk - Lars

Dato : 20-02-04 14:34