Andet multimedie
Photoshop CS gem i PSD.
Fra : Søren Blom

Dato : 17-02-04 19:41

Er der nogen der har en ide til, hvorfor jeg nu pludselig ikke længere kan
gemme i PSD formatet i Photoshop CS?
Der er ikke fortaget nogen opdateringer i Photoshop siden det blev brugt
sidst til at gemme i PSD formatet.

Systemet er ellers en Win XP pro og så med Adobe suite. Jeg kan godt nok
godt ringe og snakke med Adobe imorgen, men det er der ikke rigtig tid til
at vente på.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Thomas Madsen

Dato : 17-02-04 22:38

Søren Blom skrev:

> Er der nogen der har en ide til, hvorfor jeg nu pludselig ikke
> længere kan gemme i PSD formatet i Photoshop CS?

Hvad mener du med at du ikke kan gemme? Findes formatet slet ikke på
listen, eller får du en fejlmeddelelse når du forsøger at gemme som
PSD?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Søren Blom

Dato : 17-02-04 22:44

"Thomas Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev

> Hvad mener du med at du ikke kan gemme? Findes formatet slet ikke på
> listen, eller får du en fejlmeddelelse når du forsøger at gemme som
> PSD?

Fil formatet fandtes slet ikke på listen. Men efter at jeg så prøvet at åbne
en anden PSD fil først, så fungere alt igen som det skal, mystisk.

Fra : Thomas Madsen

Dato : 17-02-04 22:47

Søren Blom skrev:

> Fil formatet fandtes slet ikke på listen. Men efter at jeg så
> prøvet at åbne en anden PSD fil først, så fungere alt igen som
> det skal, mystisk.

Hvis det sker igen så prøv at nulstille den. Noget er sikkert
gået i spunk i præference-filen.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Søren Blom

Dato : 18-02-04 14:33

"Thomas Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev

> Hvis det sker igen så prøv at nulstille den. Noget er sikkert
> gået i spunk i præference-filen.

ØHHH nulstille, hvordan nulstiller man Photoshop?

Fra : Thomas Madsen

Dato : 18-02-04 14:59

--
Hilsen