Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
tysk internet butik
Fra : Bent F.

Dato : 17-02-04 18:23

Er der nogen der har erfaring med TECHNIKdirekt.de. leveringstid osv

--
M.v.h.
Bent F.

Fra : HCS [4000]

Dato : 17-02-04 18:49

Jeg har handlet med dem flere gange, og været fuld tilfreds. Levering efter
3 til 6 dage, hvis varen er på lager. Nem betaling med Visa.

Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

Fra : Søren H Nielsen

Dato : 18-02-04 10:53

Ja... Jeg har handlet der en helt del. God betjening og hurtig levering.
Mvh
Søren Nielsen

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-02-04 11:37

"Bent F." <bfc@FJERNfernet.dk> wrote in message

> Er der nogen der har erfaring med TECHNIKdirekt.de. leveringstid osv

Har handlet der en del gange. De holder, hvad de lover. Kan kun anbefales.

--
-Jens B.

(Øv, mangler stadig at få mit 10D, så ingen nye billeder)

Fra : Bent F.

Dato : 18-02-04 15:04

Jens Bruun wrote:
> "Bent F." <bfc@FJERNfernet.dk> wrote in message

> Har handlet der en del gange. De holder, hvad de lover. Kan kun
> anbefales.

Har nu forsøgt at bestille et objektiv, ef 28-135 usm is, men desværre var
det udsolgt.

Fra : Per Bau \(Udskift in~

Dato : 18-02-04 15:39

> Har nu forsøgt at bestille et objektiv, ef 28-135 usm is, men desværre
var
> det udsolgt.

Kan det betale sig? Pris i DK 3.736,- incl. porto

/Per

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-02-04 16:00

Per Bau (Udskift invalid med com) wrote:
> Kan det betale sig? Pris i DK 3.736,- incl. porto

Samme objektiv koster i øvrigt ca. 2600kr i Hong Kong.

Gad vide om man bare skal spare en god potion penge sammen og flyve
en tur derned ... :)

// Hans
--
Gumminumser == Champignons

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-02-04 16:23

> Samme objektiv koster i øvrigt ca. 2600kr i Hong Kong.

God fornøjelse, når du pakker ud og opdager, at skidtet er defekt

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-02-04 22:03

Jens Bruun wrote:
> God fornøjelse, når du pakker ud og opdager, at skidtet er defekt

Jeg har besluttet mig at holde mig til Sigma, som svjv har rigtig
worldwide-garanti .. så går det jo nok.

// Hans
--
http://www.ph33r.dk/ringdingding.mp3

Fra : Bent F.

Dato : 18-02-04 17:59

Per Bau (Udskift invalid med com) wrote:
> "Bent F." <bfc@FJERNfernet.dk> skrev i en meddelelse
>
> Kan det betale sig? Pris i DK 3.736,- incl. porto
>
> /Per

hvor sælges det til den pris ?

Fra : Per Bau \(erstat inv~

Dato : 18-02-04 18:03

> hvor sælges det til den pris ?

http://www.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=46206

/Per

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-02-04 22:05

Per Bau (erstat invalid med com) wrote:
> http://www.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=46206

Det er muligt jeg er blind .. men her står der 5.921,00 .. :)

// Hans
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!

Fra : Per Bau \(erstat inv~

Dato : 18-02-04 22:39

> Det er muligt jeg er blind .. men her står der 5.921,00 .. :)

Næh de har bare lige ændret prisen.

Prøv at klikke på diverse fanebladet så kan du se prishistorikken.

/Per

Fra : Per Bau \(erstat inv~

Dato : 18-02-04 22:42

"Per Bau (erstat invalid med com)" <perbau@hotmail.invalid> skrev i en
meddelelse news:4033db63$0$164$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Næh de har bare lige ændret prisen.
>
> Prøv at klikke på diverse fanebladet så kan du se prishistorikken.

ellers se her http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=41374

/Per

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-02-04 23:02

Per Bau (erstat invalid med com) wrote:
> ellers se her http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=41374

Deres komplette prislisting er godt nok herlig .. "Sigma Sigma -
Zoomobjektiv - blabla kr" ... flot :)

// Hans
--
Motorcyklister der kører i BIL når det regner er, BILISTER!

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-02-04 15:58

"Bent F." <bfc@FJERNfernet.dk> skrev i en meddelelse

> Har nu forsøgt at bestille et objektiv, ef 28-135 usm is, men desværre
var
> det udsolgt.

Jeg har lige fået mit leveret i fredags fra Technikdirect