Andet multimedie
bentjuul 3670
Udpaknings installerings psp problem
Fra : Tonny Eskesen\(DKMC\~

Dato : 17-02-04 18:02

Hæi folkens

Nu har jeg sørme pakket en .rar-fil ud og smidt det i en mappe der
tilfældigvis hedder Paint.
Nu ligger der 3 filer der hedder: japsp81.bin (364mb) og japsp81.cue
(73byte) og nfo.nfo (2kb).
Hvad dælen gør jeg ved dem ??

Er det meningen jeg skal brænde dem over på en CD og derfra gøre noget ved
dem,
eller er det mig der ikke rigtig forstår noget ??

hamselv herfra

Fra : Thomas Madsen

Dato : 17-02-04 18:12

Tonny Eskesen(DKMC) skrev:

> Nu ligger der 3 filer der hedder: japsp81.bin (364mb) og
> japsp81.cue (73byte) og nfo.nfo (2kb).
> Hvad dælen gør jeg ved dem ??

*.NFO-filen er en informations-fil. Den kan du åbne med Notepad.
*.CUE er den fil, som fortæller et CD-brænderprogram, hvor mange
spor der er på CD'en og hvor *.BIN-filen befinder sig.
*.BIN-filen er selve "spejlet" af CD'en. Ethvert CD-brænderprogram
med respekt for sig selv, kan forstå en sådan fil og brænde en CD
ud fra den. Du kan også pakke indholdet af *.BIN-filen ud med f.eks.
ISOBuster. <http://www.smart-projects.net/isobuster/>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Tonny Eskesen\(DKMC\~

Dato : 17-02-04 19:41

"Thomas Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> *.BIN-filen er selve "spejlet" af CD'en. Ethvert CD-brænderprogram
> med respekt for sig selv, kan forstå en sådan fil og brænde en CD

Og det kunne min Nero så ikke, der var de 3 filer på ganske som jeg havde
lagt dem ind. Lagde dem ind som Data-filer.

>Du kan også pakke indholdet af *.BIN-filen ud med f.eks.
> ISOBuster. <http://www.smart-projects.net/isobuster/>.
Men det her det virkede, men så stoppede min hjerne med at virke, for, for
dælen der var mange mapper og setup filer og Data1.cab der skulle placeres
både her og der og ting og sager der pakkede ud og lagde sig ind både her og
der.

Tilsidst, da jeg mente jeg havde gjort det som jeg skulle, så virkede det
vist ike som det skulle og jeg slettede det igen.
Senere må jeg så lige prøve igen

Men hamselv takker og bukker

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-02-04 20:47

"Tonny Eskesen\(DKMC\)" <hamselv@brammmmingnet-slet2m.dk> skrev
:

>Og det kunne min Nero så ikke, der var de 3 filer på ganske som jeg havde
>lagt dem ind. Lagde dem ind som Data-filer.

Du skal bruge burn image/brænd image.

Fut: news:dk.edb.hardware.drev.cd-rom, hvor svar herpå bringes.
--
Knud