Sikre Outlook data
Fra : Stig Holmberg

Dato : 17-02-04 17:19

Hej

Jeg skal reinstallere en PC for en bekendt og har derfor brug for at gemme
alle data fra hans Outlook.

Mit spørgsmål er nu om det er nok at kopiere (f.eks med stifinder) pst-filen
til et sikkert sted, eller skal man bruge en export-funktion?

Jeg vil gerne søger for at både kontaktpersoner, adressekartotek, kalender
og mails kommer med, og er i tvivl om det hele ligger i pst-filen?

Mvh. Stig

---

Fra : Thomas Madsen

Dato : 17-02-04 17:47

Prøv at læse: <http://support.microsoft.com/?kbid=195719>

--
Hilsen
Madsen

Fra : Stig Holmberg

Dato : 18-02-04 02:47

Thomas Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote

> Prøv at læse: <http://support.microsoft.com/?kbid=195719>
>
> --
> Hilsen
> Madsen

Tak for linket, det ser ud til at alle data ligger i pst-filer såfremt man
bruger programmet som privatperson og ikke virksomhed hvor de ligger på
Exchange servere.

Her findes et MS-plugin til backupformål:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=8B081F3A-B7D0-4B16-B8AF-5A6322F4FD01&displaylang=en

Mvh. Stig

---

Fra : Henning

Dato : 17-02-04 23:21

www.ajsystems.com - hent et backup program

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Stig Holmberg

Dato : 18-02-04 02:52

Henning <newsmail@mailme.invalid> wrote

> www.ajsystems.com - hent et backup program

Tak for tipset, men men virker kun i 15 dage, derefter skal man betale.

Her har jeg nu fundet et gratis MS-plugin til backupformål:

Fra : Henning

Dato : 18-02-04 10:53

On Wed, 18 Feb 2004 02:51:58 +0100, "Stig Holmberg"
<noone@nowhwere.com> wrote:

>Henning <newsmail@mailme.invalid> wrote

>Tak for tipset, men men virker kun i 15 dage, derefter skal man betale.

Er 15 dage ikke nok til at reinstallere?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Stig Holmberg

Dato : 18-02-04 11:06

"Henning" <newsmail@mailme.invalid> wrote

> Er 15 dage ikke nok til at reinstallere?

Jo bestemt!, men når MS programmet nu var gratis uden begrænsninger så...

I øvrigt så undrer jeg mig over hvad disse programmer gør, jeg har prøvet at
kopiere pst-filerne manuelt og resultatet ser ens ud, samme filstørrelse i
alt fald.

Mvh. Stig

---

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 18-02-04 22:09

Stig Holmberg skrev:

> "Henning" wrote

> Jo bestemt!, men når MS programmet nu var gratis uden begrænsninger
> så...

Jeg ved ikke hvem som har bildt dig det ind, men programmer fra Microsoft
er aldeles ikke gratis, med mindre du har en anden skriftlig aftale end jeg
har.

Fra : Stig Holmberg

Dato : 19-02-04 02:54

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@myrealbox.com> wrote in message

> Jeg ved ikke hvem som har bildt dig det ind, men programmer fra Microsoft
> er aldeles ikke gratis, med mindre du har en anden skriftlig aftale end
jeg
> har.

Hvis du nu havde læst hvad der rent faktisk står i tråden ovenfor ville du
vide at programmet vi taler om fra MS til backup af Outlook pst-filer
faktisk ER gratis og ligger til til fri download på microsoft.com.

Mvh. Stig

---