Skal lave en clock
Fra : Magnus B Larsen

Dato : 07-12-00 21:43

Jeg har et problem med at lave en clock.
jeg skal bruge en clock funktion i 16 bit applikation.
DVS jeg må ikke bruge "Delay();"
Den eneste jeg har fundet er "clock_t" Men den vil ikke som jeg vil.
Jeg vil lave en funktion der retunerer en værdi (sekunder) for hvert sekund.
Er der nogen der har sådan en clock??

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 07-12-00 23:03

In <90osgs$ukc$1@eising.k-net.dk> "Magnus B Larsen" <magsoft@ostenfeld.dk> writes:

> [...]
>Den eneste jeg har fundet er "clock_t" Men den vil ikke som jeg vil.
>Jeg vil lave en funktion der retunerer en værdi (sekunder) for hvert sekund.

Delay() ??

Anyway, du kan bruge time-funktionen, hvis du bruger et GNU c-library.

#include <time.h>
#include <stdio.h>

int main() {
int a,b,i;