Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Efter TV-out har været i brug er XP utydel~
Fra : Allan / Kolding

Dato : 17-02-04 13:21

Hej i gruppen.

Efter jeg har afprøvet mit TV-out på et Sappihre 9800 pro,
er XP blevet utydelig.

Eks. så kan man næsten ikke se hvor mange cpuér, der er
tilsalg på QXL i edbmenuén på QXL.

Tallet er helt gnidret.

Jeg har prøvet at afinstall. Catalyst 4,2 og install. igen uden
virkning.

Alt er instillet som standard i ati controlpanel, som før jeg afprøvede.
Har prøvet alt verdens instilliger og opløsninger, men
det er lige gnidret / utydelig.

Hvad er der galt ?

Skal jeg virkelig til at format C
( Mit eget standard svar ) men lidt bøvlet.

--
MVH. Allan / Kolding

Fra : Carsten JvT

Dato : 17-02-04 13:59

"Allan / Kolding" <bruhn.allan@_V_Æ_K_stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad er der galt ?
>
> Skal jeg virkelig til at format C
> ( Mit eget standard svar ) men lidt bøvlet.

"Format C" er nok lige i overkanten. Jeg gætter på, at indstillingerne for
dit fjernsyn, er blevet sat på din monitor. Se efter, om din skærm kører med
60 Hz i stedet for eksempelvis 85. Hvordan med opløsningen på din monitor,
er den blevet ændret fra før du brugte TV-out??

Carsten

www.badazz-danes.dk - Spiller du Ghost Recon? Kig forbi
www.mc-onsdagsklubben.dk - MC klubben

Fra : Allan / Kolding

Dato : 17-02-04 21:06

> [...]
> 60 Hz i stedet for eksempelvis 85. Hvordan med opløsningen på din monitor,
> er den blevet ændret fra før du brugte TV-out??

He..he.. opløsning og Hz står som det skal.
1280 x 1024 ved 85 Hz på en 19" skærm.

MEN fejlen lå i Explore.
Faneblad " VIS " > " TEKSTSTØRRELSE " > MELLEM.
Den havde selv stillet sig til " MINDST ".

Men hvorfor den havde stillet sig der ved jeg ikke.
Men jeg havde bl.a. Explore åben ved 800 x 600 på tvét,
for at se hvor tydelig internet var på tvét, så har XP måske
selv just. på tekststørrelse ???
Jeg har ikke just. på det, før nu.

Så problemmet er løst nu.

Allan / Kolding