God kat savner hjem
Fra : Ukendt

Dato : 17-02-04 12:09

Hej...

Jeg ved ikke lige helt om jeg må gøre det herinde, men jeg efterlyser en
frelsende engel, der kan overtage 'vores' kat, da den pludselig står uden
hjem.

Den er sort/hvid og ligner Batman lidt, er ca. 9 år og utrolig kælen.

Hvis jeg ikke kan finde en god familie/person der vil have hende, bliver hun
nødt til at aflives, og det synes jeg er urimeligt.

Jeg må desværre ikke selv have hende i min to-værelses lejlighed da husdyr
ikke er tilladt, og desuden ville det være synd, da hun er vant til at lege
rundt uden for, og det er der jo ikke mulighed for her.

Jeg e også sikker på at hun ellers ville passe fint ind på et plejehjem el.
lign. hvis de skulle mangle en sød lille misser...

Med venlig hilsen, Mette M

Hvis Nogen kan hjælpe mig vil jeg være yderst taknemmelig !

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 17-02-04 12:27

Hvor i landet?

Og prøv at sætte hende på www.vildkat.dk

/Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-04 12:45

"Joan Frederiksen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> wrote in message
> Hvor i landet?

Ja, undskyld, det glemte jeg lige... Lige nu befinder hun sig i Herning, men
hun bliver midlertidigt flyttet til Esbjerg, hjem til mig, om en uges tid.

> Og prøv at sætte hende på www.vildkat.dk

Tak...det vil jeg prøve...

Fra : news.tele.dk

Dato : 21-02-04 18:18

Hej Mette

Prøv også http://www.dyrenettet.dk - der har jeg været heldig at finde et
godt hjem til min ene mis.

Jeg kan til opmuntring sige at jeg har fundet nye hjem til to voksne katte,
så bare du er tålmodig (hvis ikke det haster meget med at få afsat hende),
skal det nok gå.

Anja