Hurtig skift af bruger
Fra : Nicolai Brandt

Dato : 17-02-04 02:46

Hej

Er det blevet opklaret hvordan man få den vildt seje kasse effekt når
man skifter bruger? Er det noget der kun er forbeholdt de hurtigste
G5'ere med moster grafikkort eller ? Muligvis det er noget der hører med
til iLife '04?

Nogen der ved noget?

--
Mvh Nicolai Brandt

Fra : Lone Schmidt

Dato : 17-02-04 07:48

Nicolai Brandt <spam@robra.dk> wrote:

> [...]
> man skifter bruger? Er det noget der kun er forbeholdt de hurtigste
> G5'ere med moster grafikkort eller ? Muligvis det er noget der hører med

Hej Nicolai.
Jeg har en PB g4, og der virker det fint.

Hvis jeg har forstået dit sprg: , så gør jeg sådan: oppe i højre hjørne
står mit navn+ de andre brugere, og så klikker jeg bare på en anden
bruger og skærmen drejer ligeså fint
Hvis jeg har gang i mange ting kan den godt være lidt langsom
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 17-02-04 08:30

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> [...]
> bruger og skærmen drejer ligeså fint
> Hvis jeg har gang i mange ting kan den godt være lidt langsom

Det kræver at grafikkortet understøtter Quartz Extreme.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Morten

Dato : 17-02-04 14:51

> Det kræver at grafikkortet understøtter Quartz Extreme.

mener nu at i min iBog 300 osse kan lave cube - såvidt jeg ved er det
mængden af RAM på grafikortet i forhold til opløsning og farvedybde.

--
Morten

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, Combo-drev, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 17-02-04 15:24

Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> mener nu at i min iBog 300 osse kan lave cube - såvidt jeg ved er det
> mængden af RAM på grafikortet i forhold til opløsning og farvedybde.

Nå ok.

Men te ihvertilfælde at det ikke kunne lade sig gøre på alle Mac'er.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 18-02-04 00:55

> Nå ok.
>
> Men te ihvertilfælde at det ikke kunne lade sig gøre på alle Mac'er.

Øv, for min ibook kan ikke lave tricket... Jeg fandt artiklen hos apple
hvor der klart står at man skal ha' min. 16Mb på grafikkortet... Jeg har
desværre kun 8Mb...

Tak for svarene

link til apples artikel
<http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=152366>

--
Mvh Nicolai Brandt

Fra : Tom Søgaard-Jensen

Dato : 18-02-04 16:07

jeg prøvede det lige. Hot damn, det er lækkert.

Tom

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 18-02-04 22:12

Tom Søgaard-Jensen <tomsoegaardNOSPAM@get2net.dk> wrote:

> jeg prøvede det lige. Hot damn, det er lækkert.

Øv, øv øv...

--
Nicolai Brandt

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 17-02-04 09:32

> [...]

> man skifter bruger? Er det noget der kun er forbeholdt de hurtigste
> G5'ere med moster grafikkort eller ? Muligvis det er noget der hører med

Savner du bare oplysningen:
Systemindstillinger/Konti/Log ind/Slå hurtig skift af bruger til

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 18-02-04 00:55

> Savner du bare oplysningen:
> Systemindstillinger/Konti/Log ind/Slå hurtig skift af bruger til

Desværre nej Jeg ville bare prøve den sjove kasse effekt.

--
Mvh Nicolai Brandt