ISDN udbyder
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-02-04 18:05

Hej

Er ved at installere min mors og fars første computer... De skal kobles på
nettet via ISDN.. Det er sku snart så længe siden jeg har spekuleret i
opkaldsudbydere.. så hvilken udbyder skal jeg vælge som er billigst?

Måske noget TDC nettid, tiscali og cybercity har vist også noget ligende..
Men hvad synes I?

De skal vel ikke bruge det til meget mere end netbank, email og lidt søgning
på nettet.. tiden er vel max 1/2 time om dagen

Fra : Morten Davidsen

Dato : 16-02-04 22:24

> Måske noget TDC nettid, tiscali og cybercity har vist også noget ligende..
> Men hvad synes I?
Jeg har ikke det vilde styr på priserne ... men du kan bestille online hos
CC her:
http://referral3.cybercity.dk/dk/home.php?lefttrin=fri&trin=2&brugerkode=1

Du får brugernavn og kode ord med det samme ...

Her er en hurtig guide til at sætte det op (hvis du har installeret ISDN
modemmet):
http://www.cybercity.dk/privat/support/opsaetning/styresystemer/windows_2000/

Bare mit forslag :)

/MD

Fra : Hans

Dato : 17-02-04 07:58

> [...]
søgning
> på nettet.. tiden er vel max 1/2 time om dagen

TDC's Netbasis f.eks. Her betaler man kun den tid man er på nettet. Intet
abonnement. Du kan få en cd på posthuset og så er de på.

/ Hans

Fra : Jakob Houkjær

Dato : 17-02-04 10:01

"Hans" <email@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse
> TDC's Netbasis f.eks. Her betaler man kun den tid man er på nettet. Intet
> abonnement. Du kan få en cd på posthuset og så er de på.

Du kan også spare turen til posthuset ved på forhånd at gå ind på
www.oreg.dk og svare nej til at du har et kundenr. På den måde oprettes der
et til dig, som du kan tage med til installationsadressen...
-------
mvh Jakob Houkjær