php søgerobboter
Fra : Poul-Erik Andreasen

Dato : 16-02-04 14:44

Hej

Er der nogen her der har et godt bud på en
Open Source PHP-søgerobot.

Jeg er mere interesseret i noget der veleskrevet
og veldokumenteret, end noget med en masse færdigsyede features

Så det er til at arbejde videre på det.

--
Poul-Erik Andreasen

http://www.linux-service.dk
http://www.pea.dk

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 16-02-04 15:17

phpdig: http://phpdig.net/
--
excuse of the day : network down, IP packets delivered via UPS
from bofh : http://www.cs.wisc.edu/~ballard/bofh/

Fra : Poul-Erik Andreasen

Dato : 16-02-04 16:43

On Mon, 16 Feb 2004 15:16:31 +0100
Ulrik Nielsen <un.spam@tiscali.dk> wrote:

> phpdig: http://phpdig.net/

Den har jeg hentet for at kigge lidt på.
Har du erfaringer med den?

--
Poul-Erik Andreasen

http://www.linux-service.dk
http://www.pea.dk

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 18-02-04 17:01

Poul-Erik Andreasen wrote:

> Er der nogen her der har et godt bud på en
> Open Source PHP-søgerobot.

Hvad er det den skal søge i? et fast sæt definerede sider, eller skal
det være en løsning med en crawler og alt muligt ?

(Jeg kender ikke til nogle færdige løsninger der gør nogle af delene,
men selve problemet kunne da godt være interessant)

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://fez.dk

Fra : Poul-Erik Andreasen

Dato : 18-02-04 17:26

On Wed, 18 Feb 2004 17:00:30 +0100
Nezar Nielsen <tumpen@fez.dk> wrote:

> [...]
>
> (Jeg kender ikke til nogle færdige løsninger der gør nogle af delene,
> men selve problemet kunne da godt være interessant)

Pt er det er fast sæt, men der er ikke noget garanti for at det
bliver ved med at være sådan.

--
Poul-Erik Andreasen

http://www.linux-service.dk