Andet multimedie
bentjuul 3670
Grafisk højskole...
Fra : RoJo

Dato : 16-02-04 10:43

Hejsa

Jeg ved ik hvor jeg ellers skal spørge, så jeg prøver her.

Jeg har ledt og ledt efter oplysninger, men kan ik finde nogle:

Den grafiske højskole - er den SU berettiget? eller kan man få dagpenge
under forløbet?

Mvh RoJo

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-02-04 11:10

"RoJo" <r j o n a s s e n @ h o t m a i l . c o m> skrev :

>Jeg ved ik hvor jeg ellers skal spørge, så jeg prøver her.
>Den grafiske højskole - er den SU berettiget? eller kan man få dagpenge
>under forløbet?

Tjah, bedre steder at spørge vil da være uddannelsesstedet,
Arbejdsformidlingen og din A-kasse.
--
Knud

Fra : Per Christoffersen

Dato : 16-02-04 12:31

"RoJo" <r j o n a s s e n @ h o t m a i l . c o m> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har ledt og ledt efter oplysninger, men kan ik finde nogle:
>
> Den grafiske højskole - er den SU berettiget? eller kan man få dagpenge

Den er da vist nok SU-berettiget (det er en bachelor-uddannelse), men spørg
dog på Grafisk Højskole...
www.dgh.dk

/Per