Hvad er den værd???
Fra : Frank Horsøe

Dato : 15-02-04 18:06

Jeg er faldet over en gammel LP med Beatles " Meet the Beatles " - " Capitol
ST2047"
Den er i pæn stand, sælger siger at de er ret sjældne, men er de nu også
det.
Hvad må jeg gi' for den.

På forhånd tak
Frank

Fra : Rune Jensen

Dato : 15-02-04 21:25

Frank Horsøe wrote:

> [...]
> ST2047"
> Den er i pæn stand, sælger siger at de er ret sjældne, men er de nu også

Ikke specielt sjælden
Jeg synes ikke du skal give meget mere end 50,-

Rune

Fra : Jess Møller

Dato : 16-02-04 01:12

"Frank Horsøe" <horso@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Capitol
> ST2047"
> Den er i pæn stand, sælger siger at de er ret sjældne, men er de nu også

Hvad mener sælgeren at du skal gi for den???
Jeg har fundet den på en hjemmeside, men jeg ved ikke om man skal tage det
med et gran salt:
http://eil.com/shop/moreinfo.asp?catalogid=266333

Jess Møller

Fra : Morten Steen

Dato : 16-02-04 15:54

> Hvad må jeg gi' for den.

Hvis den er i Mono, første udgave, og i tip-top stand, kan du godt punge
lidt ud. Måske 300 kr.
Men hvis det er Stereo udgaven, er den overhovedet ikke noget særligt. En
50'er lyder fornuftigt, som Rune er inde på.

Morten