Søren Reiff
Fra : Gryffe

Dato : 14-02-04 22:14

Hej NG,

Et hurtigt spørgsmål, så jeg kan falde i søvn i aften!

Snakken er faldet på Glæsel-musikeren Søren Reiff, der har deltaget i en
vægtig del af danske underholdningsprogrammer i 1990'erne.

Han har dannet par med en kvindelig kändis - men hvem??

En KÆMPE tak til den der kan få mig til at sige "NÅÅÅÅÅRH JA!"

Mvh.
Martin

Fra : Christian Muus

Dato : 14-02-04 22:27

"Gryffe" <psv@e-box.dk> wrote in message
> [...]
>
> Han har dannet par med en kvindelig kändis - men hvem??
>
> En KÆMPE tak til den der kan få mig til at sige "NÅÅÅÅÅRH JA!"

Jeg bladrer lige i mit mentale Se og Hør-blad, og kommer frem til at det
vist nok var Kamilla Gregersen

Christian

Fra : Gryffe

Dato : 14-02-04 22:31

Christian Muus skrev:

> Jeg bladrer lige i mit mentale Se og Hør-blad, og kommer frem til at
> det vist nok var Kamilla Gregersen

Virkelig? Håber ikke hun læse med her, men jeg havde en erindring om at det
var én der var væsentlig mere lækker!

Er du sikker? Hvis du er, så har jeg sgu nok tabt en omgang bajere

/Martin

Fra : Christian Muus

Dato : 14-02-04 22:36

> [...]
det
> var én der var væsentlig mere lækker!
>
> Er du sikker? Hvis du er, så har jeg sgu nok tabt en omgang bajere

Jeg er nok 90 % sikker, men det kan jo være at han har dannet par med flere
forskellige kændisser

Fra : Helene Og Finn Egmos~

Dato : 14-02-04 23:41

> Jeg er nok 90 % sikker, men det kan jo være at han har dannet par med
> flere forskellige kændisser

Ja Det har han. Foruden Kamilla Gregersen som før nævnt
har han dannet par med Zindy Laursen.
Mvh Finn

Fra : Heidi

Dato : 15-02-04 11:44

Helene Og Finn Egmose nospam wrote:

> Ja Det har han. Foruden Kamilla Gregersen som før nævnt
> har han dannet par med Zindy Laursen.

Jeg mener endda rent faktisk at de var gift (uden at det dog har noget
at sige i forbindelse med spørgsmålet).
--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Jacob E.

Dato : 15-02-04 02:41

Gryffe wrote:

> Christian Muus skrev:
> Virkelig? Håber ikke hun læse med her, men jeg havde en erindring om at
> det var én der var væsentlig mere lækker!
> Er du sikker? Hvis du er, så har jeg sgu nok tabt en omgang bajere

Man kan jo diskutere om hun er væsentlig mere lækker end Kamilla Gregersen
(eller Bech Holten, som hun hedder nu), men han var en kort overgang
slyngveninde med Anette Toftgaard.
Når jeg siger slyngveninde, er det fordi jeg faktisk var overbevist om, at
han var homoseksuel, indtil jeg læste om dette forhold

Redder det din omgang?

Mvh Jacob.

Fra : Gryffe

Dato : 15-02-04 14:01

Jacob E. skrev:

> [...]
> Når jeg siger slyngveninde, er det fordi jeg faktisk var overbevist
> om, at han var homoseksuel, indtil jeg læste om dette forhold

Tusind tak for alle de inputs. Utroligt hvad man går rundt med i hovedet.
Jeg tror måske det var Zindytingen der optog bytes i mit hoved, men uanset
hvad fik jeg vist "rullet af" på ølkravet ...

Mvh. Martin