Lundbeck
Fra : Thomas

Dato : 23-04-01 21:41

Da jeg har trukket gevinst hjem på GN skal jeg nu til at re-investere.
Påtænker at købe Lundbeck aktier...hvad siger vil i råde til ?? Eller skal
jeg satse på at GN igen tager nedturen..og profitere når den engang kommer
op igen?

mvh.

thomas

Fra : Klaus Hybel

Dato : 21-05-01 23:43

Hej Thomas..
Jeg kan se at du nok ikke har fået svar på din forespørgsel...eller tager
jeg fejl..?
Jeg har selv en pæn portion GN, og har ikke i sinde at sælge ud... Jeg
venter nok til den har nået de første 170.
GN venter jo på at lancere GN Nettest, men det bliver først, når markedet
har stabiliseret sig selv, og ikke længere er så volatilt.
Som du nok har opdaget, drøner Nassen op for tiden, og det er tid at vælge
sig et godt papir i tech-afd. Måske vil TDC være et godt papir, det står
stadig lavt, men en god nyhed, som at de f.eks. fusionerer med Telenor eller
lign., kunne godt give gode vibes til TDC-aktionærer.
Medicinalfirmaet Lundbeck har længe været et godt papir, men jeg tror, at
den største stigning har fundet sted.. Men hop da bare på vognen, der er
altid brug for medicin og ikke mindst lykkepiller til det amerikanske
marked..(cipramil)..
Så held og lykke med investeringerne.. Vi ses på toppen..
Mvh. Klaus.