Lilla skærm
Fra : Tomas Sørensen

Dato : 14-02-04 13:19

Hejsa

Min computerskærm er begyndt at opføre sig meget mærkeligt.

Den er begynder med at blive helt lilla i farverne, men når jeg slukker
skærmen og tænder den igen er farverne normale for en kort tid.

Er det skærmen eller grafikkortet det er galt med.

For lang tid siden faldt blæseren af mit grafikkort og jeg må indrømme jeg
har ikke fået sat en ny på, da jeg jeg sjældet spiller og derfor ikke tror
det bliver særlig overophedet.

Skærm: 19" Daewoo

Grafikkort: Nvidia GF2 64 mb

Tomas

Fra : Torn

Dato : 14-02-04 19:56

"Tomas Sørensen" <sletdette.tomas-rikke@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skærmen og tænder den igen er farverne normale for en kort tid.
>
> Er det skærmen eller grafikkortet det er galt med.

Hej Thomas.

Min skærm (Medion 19") gjorde det samme for et par måneder siden. Supporten
fortalte at det skyldtes en loddefejl i skærmen og var ret let at udbedre.
Da skærmen var næsten helt ny valgte de dog at give mig en ny skærm i stedet
for at reparere den jeg havde. Prøv at søge lidt tilbage i
dk.edb.hardware.skaerm, der mener jeg spørgsmålet har været oppe at vende.
Muligvis kan du også finde en mulig løsning samme sted.

Jeg tror ikke det skyldes varmeproblemer på dit GF2 kort. De bliver vist
ikke overvældende varme.

Thoeger