Hjælp! Kok søges i Nordjylland!
Fra : Bro

Dato : 10-02-04 00:49

Hej

Vi skal holde konfirmation i maj, og det er endnu ikke lykkedes os at finde
en (god) kok som har tid til at lave en lækker, (gerne utraditionel)
frokost-buffet til 30 personer.

Gode forslag modtages gerne - kender du en kok - et "mad-ud-huset-sted" -
what ever...
Kuvertprisen må helst ikke overstige kr. 170,- (excl. desserten, som vi selv
laver).

Venlig hilsen Bro

Fra : Kim Jensen

Dato : 10-02-04 08:54

> [...]
> what ever...
> Kuvertprisen må helst ikke overstige kr. 170,- (excl. desserten, som vi

Prøv evt. at høre hos Kjærs Kærlighed i Aalborg. Han laver svjh mad ud af
huset, og jeg er aldrig blevet skuffet når jeg har fået mad derfra - friskt,
smagfuldt og spændende.

http://www.krak.dk/scripts/soegning/krakdk_soegning_resultatside.asp?pub_id=KVWW&data=k&formnavn=normal&postinterval=9000&navn=kj%E6rs+k%E6rlighed

mvh
Kim Jensen