Motorola A835 3G telefon
Fra : Søren Christensen

Dato : 14-02-04 10:45

Hej

Nogle der har prøvet 3's nye Motorola A835 telefon?
Jeg kender godt dimensionerne men hvordan er den
og have f.eks i en lomme?
Og hvor stor virker den når man holder den i hånden eller lommen?

Venligst

Fra : henrikpedersen

Dato : 24-02-04 20:42

Den kan godt være i en lomme...en jakkelomme , men det er ikke en
cool PDA...syntes jeg...for lille skærm... virker discountagtigt i
forhold til a920.

Jeg skulle vælge imellem en A920 og en A835, Jeg kunne klart bedst lide
A920.

Men det er jo bare min mening.

http://www.kandu.dk/

Fra : Bare mig

Dato : 28-02-04 11:39

Jeg har invisteret i sådan en A835!

Jeg syntes nu den er ganske okay! Lidt stor, ikke længer end min gamle N
6310i, lidt breder og tykker! Men ikke at at det gør det vilde! Den har en
go kalender, bluetooth, flot 64000 farver skærm! Og selve bruger fladen i
den, kan jeg faktisk ganske godt li! Har ellers altid kun været til Nokia!
Den er enkel og lige til!
Det er selvfølig ikke en PDA (der har man jo en Palm TT) men vil nu sige at
920 er lige nummeret for stor! Plus den har den store skærm, som jeg kunne
forstille mig er lidt skrøbelig!

Til prisen 599kr vil jeg da give "3" og A835 en chance!

Mvh
Dan