Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Traveller DC 5300 digitalkamera
Fra : Peter

Dato : 14-02-04 10:21

Hej

Nogle som kender ovenstående model og har nogle erfaringer. Det er et
kompakt kamera med 5 mio pixels og 3 x optisk zoom!

Overvejer modellen da det er rimeligt billigt i forhold til andre 5 mio
pixels! Omkring 2500 kr for et kamera brugt 2 mdr.

Nogen som ved om optikken er i orden eller om man skal have Canon, Olympus
eller andet mærkevare for at få noget ordentligt?

På forhånd tak for svar!!

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 14-02-04 10:51

Hej

Peter wrote:
> Nogle som kender ovenstående model og har nogle erfaringer. Det er et
> kompakt kamera med 5 mio pixels og 3 x optisk zoom!

Hedder mærket Traveller?

> Overvejer modellen da det er rimeligt billigt i forhold til andre 5 mio
> pixels! Omkring 2500 kr for et kamera brugt 2 mdr.

Hvis du har mulighed for at få nogle gode prøvebilleder, så be om det og
sammenlign så med andre kameraer ved at kigge på http://www.dpreview.com
eller http://www.steves-digicams.com eller et tilsvarende site. Kig på
skarphed og støj. 5mp er ikke noget værd hvis optikken er dårlig.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Henrik

Dato : 14-02-04 13:24

Aldi solgte det før jul til 2300 kr så 2500 kr for et brugt er lidt i
overkanten. Det er vist kun de gamle Nikon og Leica og lign hvor prisen
stiger jo ældre de bliver.
Der er nogle Aldi butikker der stadig har det !

Mvh