digitalkamera hos shg.dk
Fra : ChristianTC

Dato : 13-02-04 23:40

Hej Ng

Jeg vil købe et digitalkamera og har set at det billigste sted er shg.dk.
Som jeg altid gør har jeg lige tjekket i alle nyhedsgrupperne med hjælp fra
google om der skulle være nogle dårlige oplevelse med shg.dk, og det ser
lidt blandet ud, men helt klart til den gode side. Mit spørgsmål er om jeg
trygt kan handle der, i stedet for at give 400 kr. mere for kameraet der
hvor jeg bor. Hvad siger i?

MVH
Christian

Fra : Peter Anskjær

Dato : 13-02-04 23:47

"ChristianTC" <christoffertheviking@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> trygt kan handle der, i stedet for at give 400 kr. mere for kameraet der

Jeg har kun haft gode erfaringer med SHG, har handlet der nogle gange
efterhånden. De har god service både før og efter køb.
Mvh
Peter

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 13-02-04 23:42

ChristianTC wrote:
> [...]
> Mit spørgsmål er om jeg trygt kan handle der, i stedet for at give
> 400 kr. mere for kameraet der hvor jeg bor. Hvad siger i?

Det er næsten ligemeget hvilken butik med et så stort salg som SHG man søger
efter - der er altid et par stykker der har haft dårlige oplevelser. Jeg kan
dog kun anbefale den, har handlet en del der i nogle år

--
Mvh.
Peter Bak

Fjern koen fra min e-mail ved direkte svar!

Fra : Mogens

Dato : 14-02-04 00:32

SHG er en OK butik.
Jeg har handler der mange gange uden
nogen problemer.

mvh Mogens

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 14-02-04 01:30

> [...]
> Hej Ng
> Mit spørgsmål er om jeg
> trygt kan handle der, i stedet for at give 400 kr. mere for kameraet der

Det kan du! Jeg brugte 8 gram hos dem på en gang :) (til min første og
eneste computer, indtil vedere...)
Men jo jeg har kun gode erfaringer med dem...
Jeg har selfølgelig også kun handlet der en gang, så du kan ikke rigtig
konkludere noget ud fra mit udsagn, bortset fra at jeg er en tilfreds kunde.

Mvh. Simon

Fra : ingeborg jacobsen

Dato : 14-02-04 09:17

> google om der skulle være nogle dårlige oplevelse med shg.dk, og det ser
> lidt blandet ud, men helt klart til den gode side.

jeg har handlet hos shg í flere omgange og har fået meget fin service, også
da noget defekt hardware skulle tilbageleveres.
mange hilsener,
ingeborg

Fra : Avalanche

Dato : 14-02-04 09:26

"ChristianTC" <christoffertheviking@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> google om der skulle være nogle dårlige oplevelse med shg.dk, og det ser
> lidt blandet ud, men helt klart til den gode side.

Kan kun anbefale shg.dk, har handlet der i flere år nu. og smidt mange
tusinde kroner der..
God og hurtig service!

/Bo

Fra : Michael Pedersen

Dato : 14-02-04 09:57

Hej

> [...]
> trygt kan handle der, i stedet for at give 400 kr. mere for kameraet der

Jeg vil mene du roligt kan handle der, og så vil jeg sige at der jo normalt
ikke er det store i at købe, det der skiller forretningerne er når tingene
går i stykker, og der kan SHG godt tåle at være med.
Jeg har handlet meget hos SHG, (25-30 computere + en masse løsdele) og har
aldrig haft problemer når tingene har været i stykker, jeg har lavet en RMA
sag og så har der været hurtig handling fra SHG side, som jeg står i stor
kontrast i forhold til de store elektronik centre og kæder, hvor jeg også
har prøvet at få ting rep. og der er ingen sammenligning i forhold til, (
det kan tage uger), jeg er faktis begyndt at lave RMA sagen direkte hos
importøren, da jeg spare en masse tid. !!

Mange ord om lidt men !!!!!

Hilsen Michael