Tele2
Fra : Listen

Dato : 13-02-04 22:25

Hej

Har Tele2 e-mail problemer i øjeblikket - jeg synes det har kørt lidt
ustabilt i et døgns tid?

Mit problem er at jeg ikke kan sende til min get2net adresse, men sagtens
hente fra den. Hvis jeg går en på webmailen og sender til min adresse kommer
den frem og senere bliver den fint hentet hjem. Tager jeg derimod og sender
en e-mail hjemme fra, kommer den aldrig frem.

Hvad er der galt?

Kim

Fra : insideout

Dato : 13-02-04 22:29

"Listen" <nyheds@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er der galt?

Som du kan læse på tele2 website så har mail været nede siden kl. 10 i dag
og den er først lige nu kommet op at køre igen. Jeg har brugt webmail hele
dagen .

Mvh
Henrik

Fra : Listen

Dato : 13-02-04 22:42

insideout wrote:
> [...]
>
> Som du kan læse på tele2 website så har mail været nede siden kl. 10 i
> dag og den er først lige nu kommet op at køre igen. Jeg har brugt

Ok, men jeg kan bare ikke se det står nogle steder under drifttstatus. Giver
du lige et link?

Kim

Fra : insideout

Dato : 13-02-04 23:40

> Ok, men jeg kan bare ikke se det står nogle steder under drifttstatus.
Giver
> du lige et link?

http://driftstatus.get2net.dk/

http://driftstatus.tele2adsl.dk/