Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Erfaringer med disse fotohandlere...
Fra : Jens Nordahl

Dato : 13-02-04 21:58

Hej

Er der nogen, der har erfaringer med disse fotohandlere?

Kamerahuset - frederikssundsvej
Photografica - i skindergade
Ludvigsen Foto - ved nørreport
Foto/C - bag det kongelige teater

Jens

--
news

Fra : Deaster

Dato : 13-02-04 21:56

"Jens Nordahl" <jnordahl@rtcfsmullotar.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen, der har erfaringer med disse fotohandlere?
>
> Kamerahuset - frederikssundsvej

Jep, har købt alle mine objektiver der + et par kameraer, fremragende
service og hyggeligt personale.

> Photografica - i skindergade

Der har jeg købt mit 10D, rigtig god kompetent betjening og kæmpeudvalg, har
næsten altid tingene hjemme.

> Ludvigsen Foto - ved nørreport

Har købt lidt småting, udemærket betjening.

> Foto/C - bag det kongelige teater

Herredårlig betjening, ekspedienten virkede total ligegyldig overfor et
salg, og besvarede mine spørgsmål i øst som stillede i vest. Gik mere op i
at remse priser op, end at høre på hvad jeg spurgte om.

--
<Efter en "diskussion om debatteknik i dk.m.p:
Michael Findrilakis: "Du skal vist ikke komme

Fra : Jens Nordahl

Dato : 13-02-04 22:10

Deaster wrote:

> Herredårlig betjening, ekspedienten virkede total ligegyldig overfor et
> salg, og besvarede mine spørgsmål i øst som stillede i vest. Gik mere op i
> at remse priser op, end at høre på hvad jeg spurgte om.

Hehe... sjovt nok, den oplevelse har jeg også haft for et par år siden - mit
indtryk var at hvis man ikke købte fotogear for allermindst 100K om året,
så gad de egentlig ikke snakke med en

--
Jens Nordahl
Remove these characters for sending mail: r, t, c, f, s and m

Fra : Deaster

Dato : 13-02-04 22:24

> [...]
mit
> indtryk var at hvis man ikke købte fotogear for allermindst 100K om året,

Jep, det er i grunden underligt, synes altid kun jeg har hørt positivt om
dem.

Fra : Tommy Jensen

Dato : 13-02-04 21:57

On Fri, 13 Feb 2004 21:55:57 +0100, "Deaster" <nospam2@deaster.dk>
wrote:

>"Jens Nordahl" <jnordahl@rtcfsmullotar.dk> skrev i en meddelelse

>Jep, har købt alle mine objektiver der + et par kameraer, fremragende
>service og hyggeligt personale.

Har også gode erfaringer. Men jeg synes efterhånden at de ikke har
varene hjemme og at det tager flere måneder at skaffe dem. Seneste
eksempel var Canon 75-300 mm USM IS - leveringstid = 1 - 3 måneder.

Så istedet har jeg handlet en hel del hos Bingo Foto længere nede af
Fredrikssundsvej. Leveringstid af samme objektiv = øjeblikkeligt og
til samme pris.

MVH Tommym

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 13-02-04 21:56

On Fri, 13 Feb 2004 21:58:14 +0100, Jens Nordahl
<jnordahl@rtcfsmullotar.dk> wrote:

>Hej
>
>Er der nogen, der har erfaringer med disse fotohandlere?

> [...]

Jeg har fået scannet DIAS hos Ludvigsen,
godt arbejde, fin service, og billigt
mvh Ebbe

40 DIAS/100 kr

Fra : Martin K. R.

Dato : 13-02-04 22:34

"Jens Nordahl" <jnordahl@rtcfsmullotar.dk> wrote in message
> Hej
>
> Er der nogen, der har erfaringer med disse fotohandlere?

> [...]

Photografica:
Stort udvalg, også brugt udstyr. Forholdsvis dyr. Kompetent betjening, men
til tider lang ventetid på samme.

Ludvigsen Foto:
Rigtig venlig betjening. Ikke så stort udvalg. Diskuterer gerne
fotorelaterede emner til langt efter lukketid. En ekspedient så dog engang
forbavset på mig, da jeg ville have mellemformat film fremkaldt. Det kom
lidt bag på mig...

MVH,
Martin