Tiscali-chef: Vi bliver i Danmark
Fra : Kevin Simpson

Dato : 13-02-04 13:39

Tiscali-chef: Vi bliver i Danmark

Af Andreas Krog, ncom

Vi bliver i Danmark. Det forsikrer Tiscalis nye danske direktør, Serge
Lupas, efter at selskabet i går fremlagde sine planer om at trække sig ud af
Norge og Sverige for at koncentrere indsatsen om de store mellemeuropæiske
markeder.

Selskabet vil koncentrere sig om fem hovedmarkeder - Tyskland, Frankrig,
Storbritannien, Italien og Benelux-landene. Tiscali vil således inden længe
skille sig af med sine aktiviteter i lande som Norge, Sverige, Sydafrika og
Schweiz. Men ikke Danmark.

»I Sverige og Norge videresælger vi andres produkter, mens vi i Danmark har
vores eget netværk. Vi har gennemført meget store investeringer i vores eget
net i Danmark i de seneste 3 - 4 år. Betydeligt mere end i Sverige og Norge,
hvor vi primært har lejet os ind hos konkurrenterne. Vores fremtidige
strategi er at satse på de markeder, hvor der er adgang til den rå kobber,
og det er der i Danmark. Derfor bliver vi i Danmark,« fastslår Serge Lupas
overfor ComON.

Fra : Spangkuk

Dato : 13-02-04 16:23

"Kevin Simpson" <zima_dk@NOSPAM.hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tiscali-chef: Vi bliver i Danmark

> Derfor bliver vi i Danmark,« fastslår Serge Lupas
> overfor ComON.

Det ville jeg også sige, nu da Tiscali er midt i en kampagne
for at skaffe flere kunder.

En kunde er formentlig imellem 3-10.000 kroner værd, når
den rygende ruin skal sælges.

Mit gæt er, at til juni/juli vender Tiscali på en tallerken.

Hotdogs til alle d. 1.8. på Rådhuspladsen hvis jeg tager fejl.

Spang

Fra : Spangkuk

Dato : 13-02-04 16:29

"Spangkuk" <hrmfkekgh@tiyestkt.øå> skrev i en meddelelse

> Mit gæt er, at til juni/juli vender Tiscali på en tallerken.

Rettelse.:

Glemte lige bindingsperioden på 6 måneder. En bundet kunde
er ikke nødvendigvis en loyal kunde, så for at få mest for kunde-
databasen, er de nok nødt til at vente mindst 6-7 måneder fra
kampagnes slut.

De sælger nok først til nov/dec.

Spang

Fra : TBC

Dato : 13-02-04 16:55

> De sælger nok først til nov/dec.

Herligt, så ses vi på rådhuspladsen d 1/8

TBC

Fra : Spangkuk

Dato : 13-02-04 17:27

"TBC" <-sutmin@2night.dk> skrev i en meddelelse

> Herligt, så ses vi på rådhuspladsen d 1/8

Fang mig først

Spang