Q: Sletning af indlæg
Fra : KP

Dato : 13-02-04 10:02

Hej.
Er i den uheldige situation at jeg gerne vil slette et indlæg i en
nyhedsgruppe, men ikke kan se indlægget selv. Har prøvet at nulstille
gruppen og hente alle indlæg igen - mit eget dukker bare ikke op.
En kammerat kan se indlægget. Kan han mon slette det for mig på noget måde?

v.h.

Fra : Søren Blom

Dato : 13-02-04 13:52

"KP" <spam@fake.com> skrev
> [...]
> gruppen og hente alle indlæg igen - mit eget dukker bare ikke op.
> En kammerat kan se indlægget. Kan han mon slette det for mig på noget

Kan du ikke bruge de svar du fik igår på spørgsmålet, for der er ikke rigtig
noget andet at gøre end det du fik forslået igår.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : KP

Dato : 13-02-04 14:55

Hej

"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev $edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Kan du ikke bruge de svar du fik igår på spørgsmålet, for der er ikke
rigtig
> noget andet at gøre end det du fik forslået igår.

Næh intet af det virkede desværre. Jeg blev foreslået af en TDC gut ved
usenet jeg mailede at spørge her, der nok ville være nogen der vidste
noget..
beklager forstyrrelsen!

Fra : Søren Blom

Dato : 13-02-04 15:45

"KP" <spam@fake.com> skrev

> Næh intet af det virkede desværre. Jeg blev foreslået af en TDC gut ved
> usenet jeg mailede at spørge her, der nok ville være nogen der vidste
> noget..
> beklager forstyrrelsen!

Du skal ikke beklage noget. Pointen er blot, at når du spørg om det samme,
med samme problem stilling, som der er kommet de svar på som der kan give,
så er det lidt nytteløst at spørge igen.

Fra : KP

Dato : 13-02-04 16:13

Hej Søren

Det er bare iorden - forstået! Men dette spørgsmål har lidt anden karakter
(end det i .outlook-express gruppen fra igår) -da dette henvendte sig om
hvorvidt min kammerat kunne slette mit indlæg.
Det igår handlede om hvordan jeg kunne finde eget indlæg så jeg kunne
annullere det igen!
Tak for svar.
v.h.
Kasper

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-02-04 16:48

"KP" <spam@fake.com> skrev :

>Det er bare iorden - forstået! Men dette spørgsmål har lidt anden karakter
>(end det i .outlook-express gruppen fra igår) -da dette henvendte sig om
>hvorvidt min kammerat kunne slette mit indlæg.

Ja, men du får ikke at vide hvordan i nogen nyhedsgruppe, da det
kan misbruges.

Søg på google og du finder svaret.

PS.
Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

med venlig hilsen
Knud

Fra : Spangkuk

Dato : 13-02-04 17:31

"KP" <spam@fake.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> gruppen og hente alle indlæg igen - mit eget dukker bare ikke op.
> En kammerat kan se indlægget. Kan han mon slette det for mig på noget

Hvis det er indlægget der besvares med "det er vist ikke kun i
skolen....", så er det slettet.

Spang

Fra : KP

Dato : 13-02-04 17:35

Hej!

"Spangkuk" skrev i en meddelelse
> Hvis det er indlægget der besvares med "det er vist ikke kun i
> skolen....", så er det slettet.

Spang: Ja tak, det var det indlæg. Tilsyneladende er det slettet på nogle
servere ja. Synes ik det er til at blive helt klog på! Takker for din
opmærksomhed og hjælp!
Kasper

Fra : Leony

Dato : 13-02-04 22:46

In news:402cfca5$0$152$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
KP <spam@fake.com> typed:

> Spang: Ja tak, det var det indlæg. Tilsyneladende er det slettet på
> nogle servere ja. Synes ik det er til at blive helt klog på!

Svaret er, at langt fra alle servere kan håndtere/understøtter sletning
af indlæg.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : KP

Dato : 13-02-04 22:47

Hej

"Leony" skrev i en meddelelse
> Svaret er, at langt fra alle servere kan håndtere/understøtter sletning
> af indlæg.
[SNIP]
OK! Ja de servere er vist en indviklet affære :)
v.h.
kasper