Filer til Nokia 3510i
Fra : KickAssCowboy

Dato : 13-02-04 08:39

Jeg har downloaded en masse ting til Nokia 3510i, men hvordan får jeg dem
over i telefonen? Så vidt jeg ved kan der vist ikke sættes kabel fra pc til
telefonen?!?

Fra : "

Dato : 13-02-04 11:03

Da der jo ikke er mulighed for Ir overførsler med en Nokia 3510i tlf., må du
nok ned og invcerstere i et såkaldt "Data kabel". Det koster en vild
herregård (ca. 500 - 700 kr. i alm. handel!) men - er nok din eneste
mulighed!

Mvh.
John

Fra : Christian Poulsen

Dato : 13-02-04 12:53

> Da der jo ikke er mulighed for Ir overførsler med en Nokia 3510i tlf., må
> du nok ned og invcerstere i et såkaldt "Data kabel". Det koster en vild

Eller benytter E·uploader:
http://www.euploader.com/

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 26-02-04 03:34

Eller lige præcis 249,- hos www.thansen.dk da jeg købte mit..

Fra : Hans

Dato : 13-02-04 13:57

Du kan også få sådan en sag:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=213136247&n=605551074&pn=706704473 den
virker fint for mig, jeg har aldrig haft problemer med den...

The Ghost

Fra : KickAssCowboy

Dato : 13-02-04 16:04

Hej!
Hvilket program bruger du til det kabel fra THansen? Jeg har Oxygen Phone
Manager 2 kan det bruges og kan kablet bruges sammen med Win XP ?
Mvh Lars

Fra : Hans

Dato : 13-02-04 18:20

> Hvilket program bruger du til det kabel fra THansen?

Jeg bruger også Oxygen II, samt MobiMB Mobile Media Browser.

> og kan kablet bruges sammen med Win XP ?

Sagtens... Det er det jeg gør!!!

The Ghost

Fra : KickAssCowboy

Dato : 13-02-04 22:27

Tak Hans!
Har bestilt kablet idag og skulle ha det på mandag. Det bliver sjovt med
noget nyt "legetøj"