Siemens MC60 slukker/går ned
Fra : Salva

Dato : 13-02-04 00:13

Har I oplevet at jeres MC60 pludselig slukker?
Nogle gange kan jeg tænde den igen lige efter, andre gange skal der gå et
stykke tid før jeg kan tænde mobilen igen.

-salva

Fra : /Ole

Dato : 13-02-04 12:04

Nope, jeg har haft min i et godt stykke tid, uden probs. Du må ha' garanti
på den endnu, så ned med den.

/Ole

Fra : Salva

Dato : 13-02-04 14:29

Ja, jeg håber bare det er en opdatering så de ikke beholder den i flere
uger!

Fra : /Ole

Dato : 13-02-04 21:02

Ellers får du vel en lånetelefon, det plejer man da. Bare sig, du bruger den
i forbindelse med arbejde.

/Ole