Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Memory stick - alm. eller pro?
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 12-02-04 22:47

Hej,

Min lillesøster har et Sony DSP-32. Skal det bruge Memory Stick alm. eller
Pro - jeg aner ikke hvad forskellen er, men iflg. edbpriser.dk er der altså
to forskellige typer memory sticks - hvad er forskellen og hvad skal
kameraet bruge?

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Simon Nielsen

Dato : 12-02-04 23:14

"Rasmus Nielsen" <nospam@invalid.invalid> wrote in message
> [...]
altså
> to forskellige typer memory sticks - hvad er forskellen og hvad skal

Du kan i teorien bruge alle typer memory stick, også de nye med en adapter.
Men pro er en del hurtigere end de almindelige, ikke noget der betyder så
meget hvis man skal tage billeder lidt hurtigt efter hinanden. Men til det
DSP-32 kan man sagtens bruge de almindelige som jo også er lidt billgere.

Mvh
Simon