Andet multimedie
bentjuul 3670
Batch-rename
Fra : Jens Andersen

Dato : 12-02-04 21:02

Hej NG

Hjælp mine billeder forsvinder!!
Jeg prøver at omdøbe en stribe billeder med Batch-rename i Photo-Shop 7.0.
Jeg gør som følger:
1: markerer en serie som skal ømdøbes.
2: H.klikker og vælger batch rename
3: I file naming vælges et navn o.s.v.
4: Klikker OK og "puuffff" er billderne væk, tilsyneladende helt VÆK!!
Hvad sker, hvad gør jeg forkert??

Hvem sidder med gådens løsning, som formentlig er snublende nærliggende....
når man bare lige ved det!!

venlig hilsen
jens

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 12-02-04 22:39

Jens Andersen wrote:

[Snip Batch rename i PhotoShop 7]

> 4: Klikker OK og "puuffff" er billderne væk, tilsyneladende helt
> VÆK!! Hvad sker, hvad gør jeg forkert??

Du giver dem filnavne med en endelse som PhotoShop ikke understøtter?
--
Toke Eskildsen - http://ekot.dk/

Fra : Jens Andersen

Dato : 13-02-04 13:58

"> > 4: Klikker OK og "puuffff" er billderne væk, tilsyneladende helt

> Du giver dem filnavne med en endelse som PhotoShop ikke understøtter?
> --
> Toke Eskildsen - http://ekot.dk/

TAK for hjælpen, der var lige noget jeg havde misforstået ;-(
Nu virker det..GOD WEEKEND!

Jens Andersen