læs her
Fra : Badboy

Dato : 12-02-04 13:35

et spil som jeg prøver til at få til at køre på min pc,skriver ligepludselig
at den skal bruge schovkwave 5,0 er der nogle der kan hjælpe f.eks et link
til at downloade det program ned med?

Fra : Leony

Dato : 12-02-04 14:10

In news:402b72e0$0$266$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
Badboy <edward@mail.dk> typed:

> et spil som jeg prøver til at få til at køre på min pc,skriver
> ligepludselig at den skal bruge schovkwave 5,0 er der nogle der kan
> hjælpe f.eks et link til at downloade det program ned med?

Du kan downloade Shockwave Player her:
http://www.macromedia.com/

Dit spørgsmål er ikke hardwarerelateret, Windowsgruppen havde nok været
et bedre valg.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jens Gregersen

Dato : 12-02-04 16:39

[klip]

> Dit spørgsmål er ikke hardwarerelateret, Windowsgruppen havde nok
> været et bedre valg.

Desuden - prøv at vælg en bedre og mere sigende overskrift til dine indlæg.
Hvis alle kaldte deres indlæg for "Se her!!!" eller "HJÆÆÆLP!!!" ville det
være stort set umuligt at finde rundt i denne gruppe. Alle vil jo gerne have
at deres indlæg bliver læst, men vælg en passende overskrift - så er det
højst sandsynligt kun folk der ved noget om det (og derfor kan hjælpe) der
læser det - groft sagt!

--
Jens Gregersen, 9670 Løgstør
Fjern dyret ved henvendelse via mail