Tiscali og to typer bredbånd
Fra : Bo

Dato : 12-02-04 12:03

Jeg kan se at Tiscali tilbyder to typer bredbånd. Den dyreste er inkl. en
programmerbar router.

Hvad betydning har det i praksis om den er programmerbar eller ikke ?

Hvordan er Tiscalis router i forhold til f.eks. Cyber Citys ?

Er routeren noget jeg bør medregne i valg af udbyder ?

Mvh
Bo

ps. puha, det er lidt en jungle at finde rundt i.

Fra : Selcuk Kömürcü

Dato : 12-02-04 13:48

Det der måske er endnu vigtigere at vide er, at der ikke er fast ip adresse
i den alm. bredbånd. Det er kun muligt med BredbåndPlus

Selcuk

Fra : Bo

Dato : 12-02-04 13:56

Ok, hvilken praktisk betydning har det ?

Mvh
Bo

Fra : Selcuk Kömürcü

Dato : 12-02-04 14:27

Hvis du f.eks. gerne vil have din egen mail-, web-, ftp-, eller spil-server.
Der skal du som regel have en fast ip adresse for ikke at rode med det hver
gang du tænder din pc for at få det til at virke. Men hvis du aldrig
nogensinde skal bruge ovenstående ting kan det i realiteten være lige meget.

Mvh

Fra : Kevin Simpson

Dato : 12-02-04 14:34

Jeg er Bredbånd kunde med fast IP

Jeg er af den erfaring at hvis du har Tiscali Bredbånd ADSL på rå kobber,
altså udenom fastnettelefonen, så er det produkt du får med fast ip selvom
du ikke har deres plus abonnement.

Hvorfor det er sådan ved jeg ikke.

Mvh. Kevin