Neutralisering (prøver lige igen)
Fra : Hr. Pedersen

Dato : 12-02-04 00:00

Hej i gruppen.

Prøver lige at sende den her igen, da mine første indlæg ikke ankom i
gruppen, så undskyld hvis den er poppet op på jeres skærm før.

Vores nye hunmis Jasmin er var under kniven igår. Er der nogen som ved hvor
længe en hunmis er om at komme sig over sådan en operation ?
Her i dag har hun bare ligget og set meget meget ubrugelig ud, men hun er da
så småt ved at ville have lidt at spise og drikke nu her til aften, hvis
brorman
Simba lader hende komme til fodertruet. Vi var lidt bekymrede her til
morgen, da hun ikke var specielt interesserret i hverken vådt eller tørt.
Kan man på nogen måde "tvangsfodre" med vand til en kat?

Håber på snarligt svar

Johny P.

Fra : Helle

Dato : 12-02-04 00:20

"Hr. Pedersen" <johny_pedersen@FJERNhotmail.com> wrote in message
> Hej i gruppen.
>
> Prøver lige at sende den her igen, da mine første indlæg ikke ankom i
> gruppen, så undskyld hvis den er poppet op på jeres skærm før.

Hej igen Johny.

Indlægget er kommet frem 3 gange her

Mvh Helle

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 12-02-04 10:03

"Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej igen Johny.
>
> Indlægget er kommet frem 3 gange her

Men her er dette det første... mystisk!

Fra : Kate

Dato : 12-02-04 20:20

"Brian Axelgaard" <5505094m001@stofanet.dk> wrote in

> "Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk> skrev i en meddelelse

> Men her er dette det første... mystisk!

To gange her hos mig. Der foregår vidst noget skummelt i cyberspace.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Kasper Jørgensen

Dato : 13-02-04 10:50

Hej Johny,

Vil lige svare på dit egentlige spørgsmål. Men det er jo nogen dage side du
har skrevet, så jeg håber at der har været fremgang hos dig.

Men jeg fik også sterilliseret en hun kat igår. Og hun var overraskende
frisk lige fra jeg hentede hende. Hun var træt men nægtede at overgive sig.
Hun sov blot en 1 time og så gik hun rundt bagefter. Hun prøvede endda at
hoppe op flere steder.

Min dyrlæge havde sagt til mig, at reaktionen ville være nogenlunde som du
beskrev så jeg tror det er meget normalt.

Hvordan går det med hende nu??

Hilsen

Tine

Fra : Hr. Pedersen

Dato : 13-02-04 12:50

Hej til jer alle

Jo tak, der er da fremgang, men ikke så hurtigt som jeg havde håbet. Hun
spiser og drikker efter behov, men hun ser ud til at have smerter. I
hvertfald går hun ikke ret hurtigt rundt, og det med at hoppe op i sofaen er
heller ikke lykkedes for hende endnu. Men med lidt hjælp går det.

Brorman Simba kan ikke forstå noget af det, for han vil gerne "lege" med
hende og det har sommetider set lidt for voldsomt ud, så vi har måtte "sætte
ham på køl".
Men i det store og hele går det rigtig godt, bare ikke hurtigt nok, men det
er måske bare min tålmodighed der ikke er god nok.

Johny P.

Fra : Mike

Dato : 13-02-04 16:15

> [...]
> morgen, da hun ikke var specielt interesserret i hverken vådt eller tørt.
> Kan man på nogen måde "tvangsfodre" med vand til en kat?

Hej Johny

Efter som jeg er den tidligere ejer af Simba og Jasmin kan jeg
roligt sige at hun kommer sig igen... Simba og Jasmin, blev også bedøvet da
de skulle øremærkes, og der var de begge meget omtåget i ca. 24 timer, men
der gik faktisk et par dage inden de var helt på mærkerne igen.

MVH
Michael

---

Fra : Helle

Dato : 13-02-04 16:24

> [...]
> de skulle øremærkes, og der var de begge meget omtåget i ca. 24 timer, men
> der gik faktisk et par dage inden de var helt på mærkerne igen.

Hej Michael og Johny.

Ja det er også meget normalt at nogle katte er længere tid om at komme sig
end andre - akurat ligesom os mennesker. De katte vi har haft har reageret
meget forskelligt - vores mco var totalt frisk da vi fik ham hjem efter
kastration hvorimod vores birma var et skrækkeligt ynkeligt jammerhovede i
flere dage efter *g*.
Men det er kun godt du bekymrer dig - det er nemlig bevis for at du holder
af dine nye katte og interesserer dig for hvordan de har det. Så vær ikke så
nervøs men hold selvfølgelig øje med Jasmin og bliver hun mere dårlig så
ring til dyrlægen.

Held og lykke med det.

Mvh Helle