unlock af SonyEricsson Z200
Fra : Michael Pedersen

Dato : 11-02-04 21:15

Hej

er der der nogle foretninger der ligger i københavn der kan unlocke en
SonyEricsson Z200 ?

Med venlig hilsen
Michael

Fra : Anders Forst

Dato : 11-02-04 21:56

Jeg vil ikke anbefale dig, at gå i en forretning.
Der koster det ca. 500,- for at få din Z200 op.
Næh, du skal finde en privat unlocker i Kbh, der kan
klare det for dig, det kan vel klares for 50-100,-

Venligst
Anders

Fra : Anders Skalsted - ww~

Dato : 11-02-04 22:05

"Anders Forst" skrev i en meddelelse

> Næh, du skal finde en privat unlocker i Kbh, der kan
> klare det for dig, det kan vel klares for 50-100,-

Det lader til at der er delte meninger om hvor vidt dette kan lade sig gøre
i skrivende stund, men du kan da af eller bekræfte, og derved ende nogle
diskusioner i diverse ng. om samme...

personligt tror jeg du må væbne dig med en smule tålmodighed indtil en
nærmere løsning er klarlagt !

--
MVH

Anders Skalsted - Din Unlocker
www.dinunlocker.dk

Fra : Manse

Dato : 11-02-04 22:41

> er der der nogle foretninger der ligger i københavn der kan unlocke en
> SonyEricsson Z200 ?

Hejsan

www.danskunlock.dk

Hvor svært kan det være..!

Manse

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-02-04 22:49

Manse skrev:

>Hvor svært kan det være..!

Tja, Berthel kan ikke låse denne model op (ikke ifølge hans website).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - k(l)ik forbi...

Fra : Michael Pedersen

Dato : 12-02-04 14:39

Hej

"Manse" <11kili@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Hejsan
>

> www.danskunlock.dk
>
> Hvor svært kan det være..!
>
> Manse

Svært da han ikke skriver at han kan låse min mobil op, og det er ikke
lykkes for mig at finde en der kan, selv ikke på Google, Men jeg høre stadig
gerne hvis der er en der kan.

Hilsen Michael