Er Radeon 9200SE nok?
Fra : Lasse Jensen

Dato : 11-02-04 19:37

Hej alle

Jeg står og skal have nyt grafikkort. Mine krav er ikke særlig store, DVD
playback og lidt spil.

Jeg har øje på et MadWiev ATI Radeon 9200SE 128MB

Mit spørgsmål er så:

Kan det køre Need for Speed Underground i god kvalitet?

På forhånd tak

LasseJ

Fra : Esben

Dato : 11-02-04 23:06

"Lasse Jensen" <ljfausing@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har øje på et MadWiev ATI Radeon 9200SE 128MB
>
> Mit spørgsmål er så:
>
> Kan det køre Need for Speed Underground i god kvalitet?

Jeg har selv et Radeon 9000 64MB, og det kan godt køre nfsu i god kvalitet,
men ved max detaljer er det ikke helt flydende.

--
Esben

Fra : Kaptajnen

Dato : 12-02-04 11:51

Kan fortælle dig 9200SE = Slow edition gfxkort... køb heller et Radeon 9500
128 ddr ram eller et 9000 hold dig langt væk fra de slow edition udgave de
er simpelthen for langsomme har haft et... og det kørte max skidt..

mvh

Kaptajnen..